loading...
دانلود سرای دانشجویی
پایان-نامه-سنجش-تفکر-سیستمی-در-شرکت-پتروشیمی-مروارید-و-تاثیر-آن-بر-ابعاد-بهره-وری-نیروی-انسانی
پایان نامه سنجش تفکر سیستمی در شرکت پتروشیمی مروارید و تاثیر آن بر ابعاد بهره وری نیروی انسانی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 127
حجم فایل: 596 کیلوبایت

پایان نامه سنجش تفکر سیستمی در شرکت پتروشیمی مروارید و تاثیر آن بر ابعاد بهره وری نیروی انسانی
تعداد صفحات : 127 صفحه قابل ویرایش

1.1 مقدمه
مشكلات جوامع انساني و سازمان ها روز به روز پيچيده تر و حل آنها نيازمند تفكر بهتر است. موارد فراواني وجود دارد كه تلاش مديران و مسئولان براي حل يك مشكل، فقط موجب تسكين آن بوده و پس از مدت كوتاهي، وضعيت مانند قبل شده يا منجر به ايجاد مشكلاتي بزرگتر و بدتر گرديده است. تصميم گيري و يادگيري اثربخش در دنيايي با پيچيدگي فزاينده، نيازمند تفكر سيستمي است(Montana، 2010). بدین معنی که باید مرزهاي مدل هاي ذهني خود را گسترده تر كنيم و ابزارهايي خلق كنيم تا با استفاده از آن ها درك كنيم چگونه ساختار سيستم هاي پيچيده، سازنده رفتار آنها است. هدف تفكر سيستمي، بهبود درك ما از ارتباط عملكرد هر سازمان با ساختار دروني و سياستهاي عملياتي آن و نيز سياستهاي عملياتي مشتريان، رقبا، تامين كنندگان است تا از اين درك براي طراحي سياست هاي مؤثر اهرمي استفاده كنيم. این سیاست ها که از سوی مدیران موفق به صورت کاملاً برنامه ریزی شده اجرا می شود در گسترش سازمان مربوطه و بهبود بهره وری سازمان نقشی بسیار مهم و حیاتی دارد. با توجه به اهمیت این موضوع، در این فصل از پژوهش به بررسی کلیات تحقیق شامل بیان مسأله، اهداف، ضرورت و سؤالات تحقیق خواهیم پرداخت.

بررسی-تاثیر-شیوه-های-مختلف-تأمین-مالی-بر-نسبت-های-سودآوری-شرکت-های-پذیرفته-شده-در-بورس-اوراق-بهادار
بررسی تاثیر شیوه های مختلف تأمین مالی بر نسبت های سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 101
حجم فایل: 314 کیلوبایت

پایان نامه بررسی تاثیر شیوه های مختلف تأمین مالی بر نسبت های سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تعداد صفحات : 101 صفحه قابل ویرایش

چکیده :
پيشرفت در صنعت هر کشور و رشد توليدات، مستلزم برنامه هاي سرمايه گذاري کوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت است و از طريق آن مي توان به پشتوانه عظيمي در اقتصاد دست يافت. یکی از مهمترین عوامل محرک که نقش تسریع کننده جهت دستیابی کشورها به مرحله توسعه یافتگی دارد، کفایت سرمایه و مقوله تامین مالی است. براي تأمين سرمايه مورد نياز، راه هاي متفاوتي وجود دارد. اين راه ها عمدتاً عبارت است از: استفاده از بدهي، استفاده از سرمايه سهامداران در قالب سهام عادي، استفاده از سود انباشته، ترکيبي از اين روشها و غیره. آنچه که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است، این است که هر شرکت از کدام منبع تامین مالی و به چه اندازه (در شرایط مختلف بازار) استفاده نماید چراکه روش‌های مختلف تامین مالی، ریسک و بازده متفاوتی داشته و متغیرهای مختلف اقتصادی، حسابداری، عملکردی، نقدینگی و سودآوری شرکت تحت تاثیر روشهای مختلف تامین مالی، دچار تغییرات محسوسی می‌گردند. بنابراین با درک ضرورت و اهمیت بالای این موضوع، در این تحقیق، تاثیر روشهای مختلف مرسوم تامین مالی(سود انباشته، سهام عادی و بدهی) بعنوان متغیرهای مستقل بر سودآوری شرکتها (بازده دارايي¬ها، حاشيه سود عملیاتی، حاشیه سود خالص و بازده حقوق صاحبان سهام) بعنوان متغیرهای وابسته بررسی شده اند. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردي و از نظر ماهیت روش، توصيفي، شاخه همبستگي و از لحاظ جمع آوری داده ها، جزء تحقیقات کتابخانه ای بشمار می رود. با توجه به حوزه مورد مطالعه و بعلت محدود بودن تعداد نمونه، از روش نمونه گیری تمام شماری استفاده شده است و کلیه شرکتهای گروه نفت و پتروشیمی و محصولات شیمیایی فعال در بورس اوراق بهادار تهران (33 شرکت) جزء نمونه آماری می باشند. قلمرو زمانی از سال 1383 تا 1388می باشد. با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و روش رگرسیون حداقل مربعات، نتایج و آزمون فرضیات تحقیق نشان می دهد : بين تأمين مالي از طريق : سود انباشته، سهام عادي، بدهي و بازده حقوق صاحبان سهام رابطه¬ معنادار وجود ندارد. بین تأمين مالي از طريق سود انباشته و سهام عادي (متغیرهای مستقل) و بازده داراييها، حاشيه سود عملياتي و حاشيه سود خالص (متغیرهای وابسته) رابطه¬ معنادار وجود ندارد. بین تأمين مالي از طريق بدهي و متغیرهای وابسته : بازده داراييها (با اندازه 47/0+)، حاشيه سود عملياتي (با اندازه 21/0-) و حاشيه سود خالص (با اندازه 22/0-) ارتباط معنی دار وجود دارد.

کلیدواژه: سهام عادي، بدهي، بازده حقوق صاحبان سهام، بازده دارایی، سود عملیاتی،سود خالص سودآوری


طراحی-مدلی-جهت-اندازه-گیری-کیفیت-خدمات-آموزشی-دانشگاه-ها-و-سنجش-کیفیت-خدمات-آموزشی
طراحی مدلی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ها و سنجش کیفیت خدمات آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 275 کیلوبایت

طراحی مدلی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ها و سنجش کیفیت خدمات آموزشی دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت معلم تهران با استفاده از مدل طراحی شده
تعداد صفحات : 15 صفحه
چکیده
يكي از مهم ترين عوامل موثر بر موفقيت تمامی سازمان ها و مؤسسات اعم از دولتي يا غير دولتي، رضايتمندي مشتريان آن سازمان مي باشد از طرفی دیگر از عوامل تاثیر گزار بر رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن سازمان می باشد. نظام آموزشی کشور، به عنوان یک سازمان، دارای مسئولیت های فراوانی در جامعه است که مهمترین این وظایف، ارائه آموزش با کیفیت بالا می باشد. این در حالی است که اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دارای روش مشخصی برای محاسبه نمی باشد. در این تحقیق با در نظر گرفتن جامعه آماری مشمول بر 414 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت معلم در محدوه سال تحصیلی 2011 در پی ارائه مدلی برای اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی می باشیم. در این راستا پرسشنامه ای تدوین و بر اساس ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات آموزشی شامل: ظاهر خدمت، قابلیت اطمینان بودن خدمت، پاسخگویی خدمت، امنیت و اعتماد خدمت و نهایتاً همدلی خدمت، به پنج فرضیه تحقیق پاسخ گفته می شود. نتایج تحقیق نشان می دهد که انتظارات دانشجویان در هر پنج بعد کیفیت خدمات اموزشی از ادراک آنها بیشتر می باشد.
کلمات کلیدی: کیفیت خدمات آموزشی، ابعاد کیفیت خدمات آموزشی ، اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی

پایان-نامه-ارائه-چارچوبی-برای-رتبه-بندی-عوامل-موثر-بر-خرید-اینترنتی-با-استفاده-از-سیستم-های-فازی
پایان نامه ارائه چارچوبی برای رتبه بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از سیستم های فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 854 کیلوبایت

پایان نامه ارائه چارچوبی برای رتبه بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از سیستم های فازی
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

1.1 مقدمه
رقابت در عرصه جهاني مستلزم اجرا و برنامه ريزي استراتژي هاي رقابتي است. اين استراتژي ها با توجه به نوع نگاه مشتريان در جهان در حال تغيير است و شكل سنتي قبلي را ندارد. بكارگيري نوآوري هاي فناوري در زمينه هاي تجاري تأثيرات شگرفي داشته است . بكارگيري نوآوري هاي فن آوري، نوعي تغيير است كه بر فرآيندها واجزاء سيستم تجاري تأثير مي گذارند وعموماً اثرات مثبتي بر جاي مي گذارند. يكي از نوآوري¬هاي مذكور بكارگيري ابزارهاي الكترونيكي و بويژه اينترنت درسيستم تجاري است.
در فرایند تصمیم گیری مشتری، ا عتماد و اطمینان بسیار تاثیر گذار ا ست. هر چقدر میزان ا عتماد او به اطلاعات کسب شده و کیفیت محصول بیشتر باشد، میزان خسارت های احتمالی وارد شده به فرد در اثر تصمیم گیری و انتخاب و خرید کالای مورد علاقه اش کمتر خواهد شد(Mckning& chervang,2001, Hetal,2010).
با توجه به اهمیت خرید اینترنتی در عصر کنونی و برخی موانع بر سر راه ا ین موضوع، که باعث می شود افراد با وجود مزایا و اهمیت خرید ا ینترنتی از استفاده و کار با این تکنولوژی خودداری کنند، بررسی موانع و ارائه راهکارهایی در این زمینه ضروری به نظر می رسد.

ارزیابی-رویکرد-تفکر-استراتژیک-در-سازمان-و-ارائه-راهکارهای-بهبود-آن-(مطالعه-موردی-شرکت-یاپکو)
ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 164
حجم فایل: 1015 کیلوبایت

پایان نامه ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو)
تعداد صفحات : 164 و قابل ویرایش

چکیده

تفكر استراتژيك به معناي درك و تحليل موقعيت بيروني و دروني سازمان و تركيب بهينه بين آنها منجر به تدوين استراتژي هاي مناسب مي شود. از طريق تفكر استراتژيك بهتر مي توان از فرصت هاي محيطي جهت كسب مزيت ر قابتي استفاده و تهديدات محيطي را تبديل به فرصت نمود. در این پژوهش به ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو) پرداخته شده است. تفکر استراتژیک در هر یک از سطوح فردی، گروهی و سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است و با استفاده از آزمون تی-استیودنت آزمون شده است که رویکرد تفکر استراتژیک در شرکت یاپکو در شرایط مطلوبی قرار دارد یا خیر. همچنین با استفاده از آنالیز فاکتور (PLS) به برآورد ضرایب تاثیر گذاری و تعیین اولویت هر یک از سطوح تفکر استراتژیک پرداخته شده است. نتایج حاکی از آن است که شرکت یاپکو در زمینه اجرای هر یک از سطوح تفکر استرتژیک در سازمان در شرایط مطلوبی قرار دارد. همچنین ضریب تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سطح فردی برابر با 557/0 میباشد و بیشترین تا ثیر را داراست. به همین ترتیب ضریب تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سطح سازمانی برابر با352/0 و در سطح گروهی برابر با 139/0 میباشد. همچنین نتایج آزمون رتبه بندی فریدمن نشان داده است که تفکر استراتژیک در سطح سازمانی از اهمیت بیشتری برخودار است. لذا لازم است مدیران سازمان به تفکر استراتژیک در سطح سازمانی توجه بیشتری داشته باشند و در زمینه اجرای فرهنگ سازمانی، مشارکت مدیریت میانی، ساختار سازمانی و فرآیندها و سیستم ها اقدامات لازم را انجام دهند.
کلید واژه: تفکر استراتژیک، شرکت یاپکو، فرهنگ سازمانی

پایان-نامه-اولویت-بندی-عوامل-crm-در-راستای-افزایش-میزان-وفاداری-مشتریان-با-روش-ahp-فازی
پایان نامه اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 749 کیلوبایت

عنوان پایان نامه: " اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی ( مطالعه موردی: بانک پارسیان)"
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

3.1 مقدمه
در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در راستای وفاداری مشتریان پرداخته میشود. این تحقیق کاربردی است و از توزیع و گردآوری اطلاعات بین کارشناسان و مشتریان بانک پارسیان استفاده میشود. ابتدا مختصری از روش پژوهش، جامعه و نمونه ، سوالات و فرضیات، مدل مفهومی و شاخص های هر عامل ذکر میشود. در ادامه به روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و تشریح آن پرداخته میشود.

پایان-نامه-بررسی-رابطه-فرهنگ-سازمان-و-خلاقیت-سازمانی-در-سازمان-امور-مالیاتی-کشور
پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 177
حجم فایل: 1689 کیلوبایت

پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور
تعداد صفحات : 177 صفحه و قابل ویرایش

چکیده
این پژوهش به بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور پرداخته است. ابعاد فرهنگ سازمان با استفاده از پرسشنامه هافستد بصورت فاصله قدرت، اجتناب از عدم اطمينان ، فرد گرائي و مرد سالاري مورد استفاده قرار گرفته است. جامعه مورد بررسی در این پژوهش مشتمل بر 360 نفر (مدیران و کارکنان واحدهای امور مالیاتی شرق تهران) می باشد. روش نمونه گیری تصادفی بوده و با استفاده از فرمول کوکران، تعداد نمونه 186 برآورد گردیده است. اطلاعات گردآوری شده از دو پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد و خلاقیت سازمانی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شد. نتایج حاکی از ارتباط معنی دار در جهت مستقیم بین فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی میباشد. باتوجه به نتایج فردگرایی/ جمع گرایی با ضریب 357/0 و پس از آن فاصله قدرت با ضریب 263/0 بیشترین تاثیر را در جهت مستقیم با خلاقیت سازمانی داشته اند. همچنین مردسالاری با ضریب 325/0 - بیشترین تاثیر را در جهت معکوس و بعد از آن اجتناب از عدم اطمینان با ضریب 180/0 - را دارا بوده اند.

کلیدواژه: خلاقیت سازمانی، فرهنگ سازمانی، فردگرایی ، فاصله قدرت، سازمان امور مالیاتی کشور

بررسی-عوامل-موثر-بر-رضایت-مشتریان-در-طراحی-پورتال-های-سازمانی-با-هدف-راه-اندازی-تجارت-الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 184
حجم فایل: 1408 کیلوبایت

عنوان پایان نامه: "بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی"
تعداد صفحات : 184 و قابل ویرایش به همراه پرسشنامه


1.1 مقدمه
در دهة پاياني قرن بيستم و در آستانة ورود به هزارة سوم، با گسترش فناوري اطلاعات، نگرش جديدي از اقتصاد به نام ” اقتصاد ديجيتال“ ظهور يافت كه كلية شئونات زندگي و تعاملات اجتماعي را دستخوش تحول نمود. تا حدي كه تمامي جوامع ناگزير از ورود به آن شدند. اينترنت شرايط تازه‎اي را پديد آورد كه در آن توليدكنندگان، تامين‎كنندگان، فروشندگان و مشتريان، و تقريباً همة عوامل دست‎اندركار يك چرخة اقتصادي قادر شدند در يك فضاي مجازي مشترك با يكديگر در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات و پول بپردازند. اينترنت تئوري‎ها و نظريات جديدي را به ميان آورده است كه يكي از مشخصه‎هاي اصلي آنها نگاه تازه‎اي (به جرأت مي‎توان گفت كه تجارت الكترونيكي يكي از نمودها و مقوله كسب و كار است) كاربردهاي ويژه فناوري اطلاعات است و هم اكنون حجم وسيعي از خريد و فروش‎ها در كشورهاي پيشرفته به شيوه الكترونيكي صورت مي‎پذيرد(Tech Yong,2005). مؤسسات و سازمانهاي گوناگوني تاكنون با هدف ارائه راه‎حل‎هاي نوين جهت بهره‎برداري از فرصتهاي تجاري تشكيل و تأسيس شده‎اند. در این بین، پورتال هاي سازماني به عنوان يكي از اين راه‎حل‎ها تا حدودي توانسته‎اند انتظارات و اميدهاي كاربران را در عرصه‎هاي تجاري و بخصوص تجارت سیار برآورده سازند. معمولاً اولين نگراني فعالان حوزه‎هاي تجاري يافتن اطلاعات جديد و منابع اطلاعاتي موثق است. پورتال هاي سازماني با بررسي نيازهاي اطلاعاتي كاربران خود، مجموعه‎اي از مسيرهاي مطمئن اطلاعاتي را در اختيار آنها مي‎گذارند(Gunasekaran,2007). از آنجايي كه ارائه خدمات پورتال اساساً مبتني بر شبكه و به ويژه اينترنت مي‎باشد، پورتال هاي سازماني خدماتي فراتر از آدرس دهي اطلاعات را انجام مي‎دهند كه معمولاً شامل مواردي نظير كاوش، سرويس پست الكترونيك، نظر سنجي، گروههاي خبري و بحث و غيره است و با توجه به هدف ایجاد پورتال و نوع آن، متفاوت می باشد. امكان تعامل ميان كاربر با وب سايت اصلي پورتال و همچنين ديگر كاربران عضو يك پورتال سازماني، زمينه بهره‎برداري هر چه بيشتر از فرصتهايي را كه در عرصه‎هاي تجاري پديد مي‎آيند، فراهم ساخته است.

پایان-نامه-بررسی-رابطه-مالیات-های-مستقیم-و-اشتغال-در-بخش-های-عمده-اقتصادی-کشور
پایان نامه بررسی رابطه مالیات های مستقیم و اشتغال در بخش های عمده اقتصادی کشور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 225 کیلوبایت

عنوان : "بررسی رابطه مالیات های مستقیم و اشتغال در بخش های عمده اقتصادی کشور"
تعداد صفحات : 70 صفحه و قابل ویرایش
چکیده :

بررسي اثرات سياستهاي مالي بر متغيرهاي اقتصاد کلان از اهميت ويژه اي برخوردار است. مکاتب اقتصاد کلان هر کدام اثرات متغييرهاي سياست مالي را براساس مفروضات خاص خود، متفاوت پيش بيني مي کنند. اتخاذ هرگونه سياست هاي مالي اعم از تعديل هزينه هاي دولت و يا تغيير در نرخ ها و مشوق هاي مالياتي بر مؤلفه هاي بازار كار شامل تقاضا و عرضه نيروي كار تأثير گذاشته و منجر به تعيين سطوح جديدي از اشتغال و دستمزد واقعي مي گردد. در این مقاله با درک ضرورت و اهمیت موضوع، درصدد بررسی رابطه و میزان تاثیرگذاری مالیات های مستقیم بر اشتغال در اقتصاد ایران هستیم. در این راستا از آمار سری ز مانی و سالیانه متغیرهای مالیات مستقیم، تولید ناخالص داخلی و شاخص بهای عمده فروشی کالاها و خدمات مصرفی یا تورم؛ بعنوان متغیرهای مستقل و اشتغال بخشهای عمده اقتصادی (بخش کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات و بازرگانی)، بعنوان متغیر وابسته در بازه 1357 تا 1387 استفاده گردیده و مدل بر اساس تکنیک معتبر اقتصادسنجی حداقل مربعات معمولی (OLS) تخمین زده شده است. نتایج تحقیق حاکی از ارتباط منفی و معنی دار (با ضریب 33/0- ) مالیات مستقیم، ارتباط معنی دار و مثبت (54/0+) GDP و ارتباط معنی دار و منفی (48/0-) تورم؛ با اشتغال می باشد.

واژگان کلیدی :
سیاست های مالی، مالیات مستقیم، اشتغال، بخش های اقتصادی، تورم، تولید ناخالص داخلی

پاورپوینت-اندودکاری-در-ساختمان-(اندودهای-گچ-اندودهای-سیمان)-در-62-اسلاید-کاملا-قابل-ویرایش
پاورپوینت اندودکاری در ساختمان (اندودهای گچ- اندودهای سیمان) در 62 اسلاید کاملا قابل ویرایش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 17756 کیلوبایت

در این پروژه پاورپوینت اندودکاری در ساختمان (اندودهای گچ- اندودهای سیمان) در 62 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش ارایه شده است:

تعداد صفحات : 425

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2926
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 953
  • باردید دیروز : 1,823
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 39
  • بازدید هفته : 2,776
  • بازدید ماه : 37,717
  • بازدید سال : 112,826
  • بازدید کلی : 8,291,520
  • کدهای اختصاصی