loading...
دانلود سرای دانشجویی
پایان-نامه-اولویت-بندی-عوامل-crm-در-راستای-افزایش-میزان-وفاداری-مشتریان-با-روش-ahp-فازی
پایان نامه اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 749 کیلوبایت

عنوان پایان نامه: " اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی ( مطالعه موردی: بانک پارسیان)"
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

3.1 مقدمه
در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در راستای وفاداری مشتریان پرداخته میشود. این تحقیق کاربردی است و از توزیع و گردآوری اطلاعات بین کارشناسان و مشتریان بانک پارسیان استفاده میشود. ابتدا مختصری از روش پژوهش، جامعه و نمونه ، سوالات و فرضیات، مدل مفهومی و شاخص های هر عامل ذکر میشود. در ادامه به روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و تشریح آن پرداخته میشود.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2927
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 1,063
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 1,344
  • بازدید ماه : 38,509
  • بازدید سال : 253,888
  • بازدید کلی : 8,432,582
  • کدهای اختصاصی