جستجوگر پیشرفته سایت



ارزیابی تاثيرات ويژگي هاي هيئت مديره بر عدم تقارن اطلاعات با بکارگيري مدل بوون فو و همکاران (2011)
ارزیابی-تاثيرات-ويژگي-هاي-هيئت-مديره-بر-عدم-تقارن-اطلاعات-با-بکارگيري-مدل-بوون-فو-و-همکاران-(2011)
ارزیابی تاثيرات ويژگي هاي هيئت مديره بر عدم تقارن اطلاعات با بکارگيري مدل بوون فو و همکاران (2011)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 95
حجم فایل: 358 کیلوبایت

عنوان : ارزیابی تاثيرات ويژگي هاي هيئت مديره بر عدم تقارن اطلاعات با بکارگيري مدل بوون فو و همکاران (2011) در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

تعداد صفحات : 95 و قابل ویرایش

تعداد بازديد : 177
پایان نامه تاثیر استراتژی مدیر دانشگاه در طرحواره های ناسازگاری اولیه با موفقیت تحصیلی دانشجویان
پایان-نامه-تاثیر-استراتژی-مدیر-دانشگاه-در-طرحواره-های-ناسازگاری-اولیه-با-موفقیت-تحصیلی-دانشجویان
پایان نامه تاثیر استراتژی مدیر دانشگاه در طرحواره های ناسازگاری اولیه با موفقیت تحصیلی دانشجویان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 171
حجم فایل: 962 کیلوبایت

عنوان : پایان نامه تاثیر استراتژی مدیر دانشگاه در طرحواره های ناسازگاری اولیه با موفقیت تحصیلی دانشجویان
تعداد صفحات : 171 صفحه و قابل ویرایش
چکیده :

در این پژوهش تاثیر ابعاد استراتژی مدیر دانشگاه در طرحواره های ناسازگاری اولیه با موفقیت تحصیلی دانشجویان مورد بررسی قرار گرفته است. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات، مدلسازی ساختاری بوده است. نتایج آزمون فرضیات مربوط به رابطه ابعاد طرحواره های ناسازگاری اولیه با موفقیت تحصیلی نشان داد که برخی از طرحواره های ناسازگار از جمله طرد/ رها شدگي با ضریب 112/0- ، بی اعتمادی و بدرفتاری با ضریب143/0- ، انزوای اجتماعی و بیگانگی با ضریب202/0- ، شكست در پيشرفت با ضریب 084/0-، آسيب پذيري نسبت به ضرر با ضریب159/0- ، خود تحول نيافته با ضریب 094 /0- ، اطاعت با ضریب108/0-، عيب جويي افراطي با ضریب125/0- و خويشتن داري و خودانضباطی ناکافی با ضریب187/0- رابطه معنی دار در جهت منفی با موفقیت تحصیلی دانشجویان دارد. همچنین نتایج آزمون فرضیات مربوط به رابطه ابعاد استراتژی مدیر دانشگاه با موفقیت تحصیلی نشان داد که بین ابعاد استراتژی مدیر دانشگاه با موفقیت تحصیلی دانشجویان رابطه معنی دار مثبت وجود دارد. فضای آموزشي، پژوهشي و رفاهي باضریب215/0، منابع انساني (اعضاي هيئت علمي و كاركنان) باضریب228/0، کمیت و كيفيت دانشجويان باضریب187/0، تجهيزات كارگاهي و آزمايشگاهي باضریب294/0 و منابع علمی و اطلاعاتی باضریب192/0 در میزان موفقیت دانشجویان تاثیر گذار است.

تعداد بازديد : 155
پایان نامه شناسایی عوامل سازمانی موثر بر پیاده سازی نظام جانشین پروری در سازمانهای دولتی
پایان-نامه-شناسایی-عوامل-سازمانی-موثر-بر-پیاده-سازی-نظام-جانشین-پروری-در-سازمانهای-دولتی
پایان نامه شناسایی عوامل سازمانی موثر بر پیاده سازی نظام جانشین پروری در سازمانهای دولتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 298 کیلوبایت

عنوان :شناسایی عوامل سازمانی موثر بر پیاده سازی نظام جانشین پروری در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: مجتمع گاز پارس جنوبی)
تعداد صفحات : 139 صفحه و قابل ویرایش

1.1 مقدمه
دنیای فراروی سازمان ها، دنیای پرچالش و صعب العبوری است. روند فزاینده رقابت و ضرورت دستیابی سازمان ها به سطوح بالاتری از کیفیت و بهره وری ایجاب می کند که مدیران آینده سازمان ها به مراتب تواناتر، مستعدتر و شایسته تر از مدیران باشند. دنیای سازمانی آینده همچنین به تعداد بیشتری از مدیران و رهبران نیازمند است.
از سوی دیگر، پژوهش های متعدد تجربی حاکی است که علی رغم ضرورت ورود افکار و اندیشه های جدید مدیریتی به سازمان ها (از طریق جذب و به کارگیری مدیرانی از بیرون سازمان) سازمان های موفق به میزان قابل توجهی به درون زایی تأکید دارند و تلاش می کنند تا با شناسایی و پرورش استعدادهای مدیریتی درون سازمانی از تأمین نیازهای آتی خود به مدیران شایسته و اثربخش اطمینان حاصل نمایند.
در جهان امروز نگاه متفاوتی به نیازهای رهبری و مدیریتی برای قرن بیست و یکم به وجود آمده است. به این دلیل که کمبودهای مدیریتی شدیدی وجود دارد، هزینه های مربوط به یافتن و استخدام مدیران از خارج سازمان به شدت افزایش یافته است و در داخل سازمان ها نیز فقدان توجه جدی، مستمر و منظم به مقوله پرورش مدیران آینده وجود دارد.( ابوالعلايي، 1384)
طی دهه های گذشته، سازمان ها از برنامه های تربیت جانشین برای یافتن نسل بعدی مدیران و رهبران سازمان استفاده می کردند. این برنامه ها بر تعیین جایگزین برای مشاغل خاص و معین تأکید دارد. چنین برنامه هایی وقتی کارآمد است که مشاغل مدیریتی ایستا و با ثبات بوده و مدیران در قالب مسیرهای رشد شغلی معین و تعریف شده جابه جا شوند. اما در دنیای امروز، مشاغل، به ویژه مشاغل و مناصب مدیریتیف پویا و سیال و سازمان ها از نظر ساختار سازمانی کوتاه تر و تخت تر شده اند. همچنین نمودارهای سازمانی به دفعات تغییر می کند و مدیران جابه جایی های افقی و جانبی دارند.( بلدي، 1390)
تحت این شرایط، تعیین افرادی خاص به عنوان پشتیبان (جانشین) مشاغل خاص به استثناء سطوح بسیار ارشد مدیران سازمان نتیجه چندانی ندارد. سازمان های امروزی نیاز به تعیین و تشکیل خزانه و ذخیره ای از افراد کاملاً مستعد دارند که بتوان از میان آنها، نامزدهای احراز مشاغل و مسئولیت های مدیریت و رهبری را انتخاب کرد. در واقع در حالی که نمودارهای جانشینی بر یافتن فرد خاص برای مشاغل خاص تأکید دارد، مدیریت جانشین پروری بر ایجاد خزانه نامزدهای دارای قابلیت های بالای رهبری تأکید دارد.( فالمر، 1387)
این سیستم در اکثر کشور های پیشرفته در حال اجرا است و باعث شده است که اقراد با شایستگی های لازم در جای مناسب قرار گیرند. با توجه به گسترش کسب و کار کنونی و توجه ویژه ای که باید به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت ها شود، در این پژوهش به بیان شناسایی عوامل سازمانی موثر بر پیاده سازی نظام جانشین پروری پرداخته می شود. از آنجا که سازمان های دولتی در کشور دارای جایگاه منحصر به فردی اند سیستم جانشین پروری در مجتمع گاز پارس جنوبی بررسی می شود.
در این فصل به بیان مساله، اهمیت و ضرورت پژوهش،بیان اهداف و فرضیه ها وارائه مدل و متغیر های پژوهش پرداخته می شود.

تعداد بازديد : 121
پایان نامه شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در شرکت بیمه ملت
پایان-نامه-شناسایی-موانع-کارآفرینی-سازمانی-در-شرکت-بیمه-ملت
پایان نامه شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در شرکت بیمه ملت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 184
حجم فایل: 627 کیلوبایت

عنوان : شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در شرکت بیمه ملت
تعداد صفحات : 184 صفحه و قابل ویرایش - فاقد فهرست دارای منابع

1.1 مقدمه
با آشكار شدن مفهوم كارآفرینی بویژه مفهوم كارآفرینی سازمانی و ضرورت آن در توسعه سازمان و جامعه، تردیدی در تربیت كارآفرینان سازمانی جهت تحقق این هدف بزرگ باقی نمی ماند. باتوجه به اینكه در تاكید بر اهمیت كارآفرینی سازمانی، كارآفرینانی سازمانی به عنوان موتور نیرومند توسعه سازمان و جامعه خود شناخته شدند، آنچه اهمیت حیاتی پیدا می كند، روشن كردن و به راه انداختن این موتورها جهت توسعه است. برای روشن شدن موتور، كافی است استارت زده شود ولی برای استمرار فعالیت آن باید همواره به آن سوخت رسانی شود و شرایط جهت فعالیت بی نقص آن مهیا گردد(Narasimhan,2010). به هرحال برای آگاه شدن و شروع به حركت كارآفرینان سازمانی كافی است آموزشهای لازم در این زمینه به آنها ارائه تا جرقه كارآفرینی در ذهن آنان زده شود و درعین حال ضرورت مسئله نیز برای آنها معلوم گردد و اما برای تداوم این حركت باید با پرورش آنان از طریق اقداماتی مانند حمایت مدیریت، ایجاد تفكر استراتژیك كارآفرینی، ایجاد عوامل ساختاری و فرهنگی و ... بستر فعالیت مستمر را فراهم كرد.
تحقیق حاضر با عنوان " شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در شرکت بیمه ملت" تلاشی در همین راستاست تا بتوان علارقم یاری رساندن به کار افرینان و مسئولان سازمان بیمه ملت، به هدف غایی سرافرازی ایران دست یافت. این تحقیق در پی پاسخ گویی به این سوال است که موانع تاثیرگذار بر کارافرینی سازمانی در شرکت های بیمه خصوصی (مطالعه موردی بیمه ملت) در قالب موانع ساختاری، رفتاری و زمینه ای و همچنین شاخص های تبیین گر هر مانع کدامند؟ لذا در این فصل به بیان کلیات پژوهش از جمله بیان مسئله، فرضیات، سوالات، اهمیت و ... پژوهش پرداخته می شود.
1.2 بیان مسئله
تغییر و تحولات سریع علم و فن آوری در سال های اخیر، کشورهای جهان بخصوص کشورهای کمتر توسعه یافته را با چالش های جدیدی روبرو ساخته است که گذر از آنها نیازمند بکار گرفتن رویکردها و روش های خلاقانه است. در این میان نقش کارآفرینی و وجود افراد کارآفرین می تواند تعیین کننده باشد و شاید به همین دلیل اقتصاددانان کارآفرینی را موتور رشد اقتصادی تعبیر کرده اند. کارآفرینی از طریق کشف فرصتها و بهره برداری مناسب از آنها، ایجاد فرصتهای اشتغال، تغییر در محیط زندگی و. . . می تواند به توسعه کمک کند(Narasimhan,2010). هر علمی نیاز دارد تا مرزهای خود را با سایر علوم مشخص سازد. در حوزه کار آفرینی نیز این تفکیک مورد تاکید قرار داشته است. به باور بسیاری از محققین آنچه تحقیقات کار آفرینی را از سایر مطالعات در حوزه های مختلفی علمی نظیر مدیریت متمایز می سازد توجه و تاکید بر پژوهش در خصوص فرصتهای کشف شده توسط کارآفرینان است(پور داریانی، 1385، ص 72).

تعداد بازديد : 121
ترجمه مقاله : نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات
ترجمه-مقاله--نقش-گرایش-سازمانی-و-ویژگی-های-محصول-در-عملکرد-برای-ثبات
ترجمه مقاله : نقش گرایش سازمانی و ویژگی های محصول در عملکرد برای ثبات
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: rar
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 549 کیلوبایت

عنوان مقاله انگلیسی :

The role of organizational orientation and product attributes in....

فرمت : pdf

تعداد صفحه : 7 صفحه

سال چاپ : 2017

تعداد بازديد : 381
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ۶٧
______________________________________________________

بخشی از مقدمه:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

تعداد بازديد : 833
بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در مشهد
 بررسی عوامل مرتبط با فرآیند تصمیم گیری خریداران کالاهای لوکس در مشهد
نوع فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 145 صفحه
تعداد بازديد : 143
بررسي تاثير تمركز و رسميت ساختار سازماني در تامين بموقع كالا در شركت ملي
 بررسي تاثير تمركز و رسميت ساختار سازماني در تامين بموقع كالا در شركت ملي
پایان نامه بررسي تاثير تمركز و رسميت ساختار سازماني در تامين بموقع كالا در شركت ملي منابع نفت خیز جنوب
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 161 صفحه

چكيده:
       اهميت صنعت نفت خصوصاً  نقش حساس و تعيين كننده آن در نظام اقتصادي كشور بر كسي پوشيده نيست. در اين راستا جلوگيري از ركود يا وقفه در عمليات روزمره، نگهداري موثر و ايمن دستگاه­ها ، تجهيزات واحدها ، همچنين، انجام پروژه ها و برنامه­هاي از قبل پيش­بيني شده، لزوم تهيه و تأمین به موقع كالاي مورد نياز را در موقعيت­ها و ابعاد مختلف اجتناب ناپذیر است.
در اين پژوهش محقق سعي برآن دارد  به بررسي متغيرهاي ساختار سازماني(رسميت و تمركز)  با تأمین به موقع كالا درمديريت تداركات و امور كالاي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب پرداخته تا از نتايج حاصله جهت نيل به اهداف سازماني استفاده گردد.
اين پژوهش از لحاظ هدف، كاربردي و از نظر روش، توصيفي و از نظر مكان از نوع پژوهش‌هاي كتابخانه‌اي و ميداني مي‌باشد و از پرسشنامه استاندارد ساختار سازماني (رسميت و تمركز) كه تا اندازه­اي بومي سازي شده و روايي و پايايي آن با ضريب آلفاي كرونباخ ۸۲/. درصد نيز تأييد شده ، وبه علت نزدیکی جامعه آماری با نمونه آماري از تعداد ۱۲۰ نفر پاسخ دهنده استفاده شده است. پرسشنامه­ها بطور كامل دريافت و داده ها پس از تجزيه وتحليل آماري با استفاده ازنرم افزارSPSS و آزمون دو طرفه Tو ضريب همبستگي پيرسون مشخص شد، كه بین "تمركز و رسميت" (متغيرهاي مستقل) در حد موجود در سازمان (رسميت متعارف سازمان هاي دولتي وبزرگ وتراكم كم تمركز) با تأمین به موقع كالا (متغير وابسته) رابطه معني­دار و همبستگي مثبت وجود دارد. اين يافنه ها  بدين معناست كه تراكم كم تمركز ورسميت متعارف باعث ارتقاء وبهبودي در روند تأمین کالا مي گردد.. قلمرو مكاني اين پژوهش در محدوده فيزيكي مدیریت تدارکات و امور کالا شركت ملي مناطق نفتخيز و در سال  1391 انجام پذيرفته است.
واژه­هاي كليدي: ساختار سازماني، رسميت وتمركز، تأمین به موقع كالا، شركت ملي مناطق نفت خيزجنوب
تعداد بازديد : 189
بررسي رابطه بين تبليغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصميم خريد خودرو
 بررسي رابطه بين تبليغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصميم خريد خودرو
بررسي رابطه بين تبليغات تلویزیونی بر رفتار مصرف كنندگان درفرایند تصميم خريد خودرو
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 162 صفحه
چکیده:
 تحقیق حاضر تحت عنوان بررسي رابطه بين تبليغات تلويزيوني بر رفتار مصرف كنندگان در فرآيند تصميم خريد خودرو به انجام رسیده است. اهداف این تحقیق عبارتند از: تجزیه و تحلیل موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی، تجزیه و تحلیل رفتار بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خریداران در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو بوده است. نوع تحقيق توصيفي و همبستگی از نظر هدف كاربردي است. جامعه آماری پژوهش انتخاب نمونه در شهر تهران وشهروندان تهرانی است ،که به صورت تصادفي می باشد. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه وتجزیه و تحلیل داده­های جمع­آوری شده با کمک نرم افزار SPSS 18 انجام شده است. نتایج تحقیق نشان دادند که بین مولفه های تشخیص مساله، جستجوی اطلاعات، ارزیابی راه چاره ها، تصمیم خرید و در نهایت رفتار پس از خرید با متغیر خرید خودرو دارای رابطه معنادار می باشند. فرضیه های پژوهش که به بررسی رابطه تبلیغات تلویزیونی در بازار خودرو وتشخیص مسئله برای این محصولات بوده است که با استفاده از آزمون تی مورد تایید قرار گرفته است. فرضیه دوم پژوهش تبلیغات تلویزیونی در بازار خودرو و جستجوی اطلاعات برای این محصولات بوده است که با استفاده از آزمون تی مورد تایید قرار می گیرد. فرضیه سوم پژوهش تبلیغات تلویزیونی در بازار خودرو و ارزیابی راه چاره ها برای این محصولات بوده است که با استفاده از آزمون تی مورد تایید قرار می گیرد. فرضیه چهارم پژوهش تبلیغات تلویزیونی در بازار خودرو و تصمیم خرید برای این محصولات بوده است که با استفاده از آزمون تی مورد تایید قرار می گیرد. فرضیه پنجم پژوهش تبلیغات تلویزیونی در بازار خودرو و رفتار پس از خرید برای این محصولات بوده است که با استفاده از آزمون تی مورد تایید قرار می گیرد. نتایج داده های هر چهار فرضیه را مورد پذیرش قرار داد .
تعداد بازديد : 119
بررسي تاثير كيفيت خدمات بر روي وفاداري مشتريان
 بررسي تاثير كيفيت خدمات بر روي وفاداري مشتريان
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 124 صفحه

چكيده
از عصر حاضر به عنوان عصر كيفيت ياد مي شود و كيفيت به مثابه مهمترين مزيت رقابتي اكثر سازمانها اعم از توليدي و خدماتي مطرح است بنابراين سازمانها براي ارتقاء سود آوري، كاهش منطقي هزينه ها، حفظ و افزايش سهم بازار، فزوني رضايت و وفاداري مشتريان به دنبال روش هاي نويني براي بهبود روزافزون كيفيت محصولات و خدمات خود هستند. لذا واحد خدمات رفاهي از اين قاعده مستثني نيست و به دنبال آن است كه خدمات خود را با بهترين كيفيت به مشتريان عرضه نمايد و ميزان وفاداري آنها را به واحد خدمات رفاهي و شركت بهره‌برداري نفت و گاز آغاجاري ارتقاء دهد و با انجام اين مهم از انتقال و خروج آنان از شركت جلوگيري نمايد. لذا محقق در اين پژوهش تلاش مي‌نمايد تاثير كيفيت خدمات را بر روي وفاداري مشتريان واحد خدمات رفاهي بررسي نمايد و روشن سازد كه آيا بين ابعاد كيفيت خدمات با وفاداري مشتريان رابطه‌ي معناداري وجود دارد؟
در اين پژوهش روش تحقيق از نوع همبستگي و از لحاظ هدف كاربردي است كه براين اساس يك فرضيه اصلي و پنج فرضيه فرعي مطرح شد و براي گردآوري داده ها از پرسشنامه استاندارد سركوآل استفاده شده است. جامعه آماري اين تحقيق شامل كليه مشتريان واحد خدمات رفاهي با تحصيلات فوق‌ديپلم و بالاتر و بالغ بر ۴۰۰ مشتري بوده ‌است كه از ميان آنها نمونه اي به حجم ۱۹۶ نفر با استفاده از جدول مورگان انتخاب گرديد. براي استخراج نتايج از روش هاي آمار توصيفي و استنباطي (آزمون كولمو بروف – اسميرنف، همبستگي اسپيرمن، آزمون تي و آزمون كندال ) استفاده شده است، همچنين كليه داده ها با استفاده از نرم افزار  SPSS مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. يافته هاي تحقيق حاكي از آن بود كه :
۱- شكاف بين انتظارات و ادراكات واقعي مشتريان عدد ۲ بوده كه عدد نسبتاً بالايي است.
۲- بين تك تك ابعاد كيفيت خدمات و وفاداري مشتريان رابطه معناداري وجود دارد.
۳- بين كيفيت خدمات ارائه شده و وفاداري مشتريان رابطه معناداري وجود دارد .
كليد واژه : كيفيت خدمات، سركوآل، وفاداري مشتري، شركت بهره‌برداري نفت و گاز آغاجاري
تعداد بازديد : 495
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2