تو قسمت Form Timerاین دستور رو بنویس و هر وقت خواستی Lable مورد نظر رو Visible کن این دستور اجرا میشه.
تو قسمت Form Timerاین دستور رو بنویس و هر وقت خواستی Lable مورد نظر رو Visible کن این دستور اجرا میشه.
شاید برای بسیاری از شما هم این سوال باشد که هکرها از چه سیستم عاملی استفاده می کنند؟ نمیتوانیم بگوییم که تمام هکرها از کدام سیستمعامل استفاده میکنند، چرا که این انتخاب به میل و نیاز آنها بستگی دارد. اما در رکوردها لینوکس مطبوعترین انتخاب برای هکرها است، این انتخاب به دلیل ناشناس ماندن و قدرت لینوکس است، هکرها معمولا به لینوکس وابسته هستند.
اما پرسش در اینجا درباره ویندوز یا لینوکس نیست. تمام سوال در اینباره است که کدام سیستمعاملِ مشخص توسط هکرها مورد استفاده قرار میگیرد؟ ما دو سیستمعامل داریم که به اندازه کافی مستحکم و فوقالعاده قدرتمند هستند که هکرها میتوانند با استفاده از آنها، هرآنچه که میخواهند انجام دهند.
موتور جستجوی گوگل
در ميان کارهايی که در اينترنت انجام مي شود کار با موتور جستجو به عنوان دومين کاربرد عمده کاربران وب برآورد شده است. نحوه کار موتورهای جستجو، کار با گوگل محبوب ترين موتورجستجو و معرفی چند موتورجستجوی ديگر را در اين صفحه می توانيد پيدا کنيد.
وقتی مقداری به تابع ارسال می شود یک کپی از محتویات آرگومان به پارامتر نسبت داده می شود یعنی در اصل پارامتر یک کپی از متغیری است که به تابع ارسال می شود و مقدار آن خارج از تابع تغییر نمی کند. این روش ارسال یک متغیر با مقدار (passing variable by value) نامیده می شود. که روش معمول است. روش دیگر ارسال یک متغیر به تابع به صورت مرجع (called by reference) است. در این حالت به جای یک کپی از مقدار متغیر آدرس آن به تابع داده می شود بنابراين نام متغیر و نام پارامتربه یک مکان حافظه ارجاع می کنند. یعنی پارامتر متغیر جدیدی نیست بلکه همان متغیر قبلی با نام جدید است. در این حالت وقتی متغیر درون تابع تغییر می کند متغیر خارج از تابع هم تغییر می کند.
برای تعيين پارامتری به صورت مرجع کافی است علامت & (عملگر آدرس) قبل از پارامتر تابع در اعلان اضافه شود.
مثال. متغير m به صورت مقداری به تابع ارسال شده است. خروجی تابع عدد 1 است.
#include <iostream.h>
void f(int n) {
n = 4;
}
int main() {
int m = 1;
cout << m << "\n";
f(m);
cout << m << "\n";
}
مثال. پارامتر number مرجع است.
#include <iostream.h>
void demo(float &number);
int main () {
float num1;
cout << "Please enter a number. \n";
cin >> num1;
cout << "Before the demo function your number is " << num1 << "\n";
demo(num1);
cout << "After the demo function your number is still " << num1 << "\n";
return 0;
}
void demo(float &number) {
number = number * 3;
cout << "Inside the demo function the number is now " << number << "\n";
}
برای وارد شدن به حساب کاربری خود به صفحه اصلی Y!Mail برويد. نام کاربری و رمز عبور خود را در فيلدهای خالی وارد نمائيد. دکمه Enter يا Sign In را فشار دهيد.
بعد از اتمام کارتان بايد sign out کنيد تا فرد ديگری وارد حساب شما نشود. بدين طريق فرد ديگری که با کامپيوتر شما کار می کند به حساب شما دسترسی نخواهد داشت. اين در وضعيتی که از يک کاميپوتر به طور مشترک استفاده می کنيد مهم است.
اگر Keep me signed in را انتخاب کرده باشيد مرورگر شما نام و رمز عبور شما را به مدت دو هفته به خاطر می سپارد مگر اينکه sign out کنيد. در اينصورت مجبور نيستين هربار برای ورود به حساب خود sign in کنيد. اگرچه ممکن است ياهو رمز عبور را مجددا درخواست کند. اگر افراد ديگر از کامپيوتر شما استفاده می کنند اين گزينه را انتخاب نکنيد. مطمئن باشيد Sign Out کرده ايد و مرورگر خود را ببنديد.
اگر قبلا وارد حساب خود شده بوديد و sign out نکرديد يا مرورگر خود را نبسته باشيد حساب شما هنوز قابل دسترس است. اگر می خواهيد با نام کاربری ديگری وارد شويد روی Sign in as a different user کليک کنيد.
اگر رمز عبور خود را فراموش کرديد می توانيد رمز جديدی بسازيد اما اول بايد به سوال امنيتی خود پاسخ دهيد تا شناسائی شويد.
از لينک Account Information برای اصلاح اطلاعات حساب کاربری خود استفاده کنيد.
بعد از وارد شدن در حساب خود در مقابل کلمه Inbox تعداد نامه های جديد رسيده برای شما نوشته می شود. برای مشاهده آنها روی لينک Inbox در سمت چپ صفحه کليک کنيد. ليستی از نامه های شما باز می شود. برای مشاهده هر يک کافی است روی خط عنوان آن کليک کنيد.
می توانيد روی فولدرهای ديگر درهمين قسمت برای پيدا کردن نامه های ديگر غير از Inbox کليک کنيد.
بعد از خواندن نامه می توانيد آنرا پاسخ دهيد، حذف کنيد، برای ديگران ارسال کنيد يا آنرا به محل ديگری منتقل کنيد.
برای پاسخ به نامه روی دکمه Reply کليک کنيد. پاسخ خود را در کادر متن وارد کنيد و دکمه Send را کليک کنيد.
بدو طريق می توانيد يک پيغام رسيده را برای ديگران ارسال کنيد. بعد از بازکردن نامه روی Forward کليک کنيد و آدرس افراد موردنظر را وارد نمائيد. سپس آنرا Send نمائيد. ضمائم نامه بطور اتوماتيک همراه با متن برای ديگران ارسال می شود.
برای ارسال پيغام به عنوان يک پيوست به ديگران دکمه Ctrl صفحه کليد را پايين نگه داشته سپس Forward را کليک کنيد. پيغام به صورت يک فايل ضميمه با انشعاب .eml به نامه پيوست می شود.
برای حذف يک نامه از ليست نامه ها روی مربع کوچک در سمت چپ پيغامی که می خواهيد پاک شود کليک کرده سپس روی دکمه Delete در پايين يا بالای صفحه کليک کنيد. نامه های حذف شده به فولدر Trash منتقل می شوند.
برای حذف دائم آنها لينک Empty در کنار نام فولدر Trash در سمت چپ صفحه را کليک کنيد.
روی دکمه New→Email Message کليک کنيد تا نامه ای را بنويسيد. درصفحه جديد در قسمت To: آدرس ايميل گيرنده (گان) نامه را وارد نمائيد.
اگر می خواهيد يک کپی از نامه شما به فرد ديگری ارسال شود آدرس ايميل فرد را در فيلد (carbon copy) Cc: اضافه کنيد. گيرندگان پيغام قادر به مشاهده آدرس افراد ليست شده در خط Cc هستند.
برای ارسال يک کپی از نامه به فرد ديگری در حالتی که می خواهيد ديگر گيرندگان نام آنرا نبينند آدرس را در Bcc: وارد کنيد. گيرندگان ليست (blind carbon copy) Bcc برای گيرندگان To: و Cc: و خودشان نامرئی هستند.
وقتی روی فيلد To:، Cc: يا Bcc: هستيد می توانيد روی لينک Insert addresses کليک کنيد تا آدرس گيرندگان را از آدرس های ذخيره شده در Address Book خود پيدا و وارد کنيد.
وقتی گيرندگان نامه بيش از يک نفر باشد ليست آدرس افراد با کاما از يکديگر جدا می شود. اگر برای گروهی از افراد نامه ارسال می کنيد می توانيد توسط Create a category آدرس آنها را در يک گروه قرار دهيد. در اينصورت برای دفعات ديگر تنها کافيست نام گروه را تعيين کنيد.
برای نامه خود موضوعی انتخاب و در قسمت Subject: وارد کنيد. سپس پيام خود را در کادر متن بنويسيد.
برای اضافه کردن فايل ها و عکس لينک AttachFiles را کليک کرده فايل های مورد نظر خود را از کامپيوتر خود انتخاب و روی Open يا Ok کيلک کنيد تا فايل ها اضافه شوند. ليست فايل های اضافه شده در بالای متن پيام قابل مشاهده هستند در صورت انصراف می توانيد آنها را حذف کنيد. هر پيغام می تواند حداکثر 25 مگابايت حجم داشته باشد. دقت کنيد فايل های اجرائی قابل ضميمه شدن نيستند.
بعد از اتمام برای ارسال روی دکمه Send کليک کنيد. قبل از ارسال پيغام خود را مرور کنيد زيرا بعد از فشار دادن دکمه Send نمی توانيد ارسال نامه را لغو کنيد.
نامه خود را می توانيد قبل از ارسال در قسمت Draft ذخيره کنيد برای اينکار دکمه Save as Draft را کليک کنيد. برای مشاهده نامه های ذخيره شده به فولدر Draft برويد.