loading...
دانلود سرای دانشجویی
مدل-پشتیبانی-تصمیم-برای-سیستم-خودکار-محل-تقاطع-راه-آهن-با-استفاده-از-کنترل-منطق-فازی
مدل پشتیبانی تصمیم برای سیستم خودکار محل تقاطع راه آهن با استفاده از کنترل منطق فازی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 13 کیلوبایت

عنوان ترجمه فارسی : مدل پشتیبانی تصمیم برای سیستم خودکار محل تقاطع راه آهن با استفاده از کنترل منطق فازی
نویسنده/ناشر/نام مجله : Procedia Computer Science
سال انتشار 2015
تعداد صفحات انگليسی : 4
تعداد صفحات فارسی:8
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word

عنوان مقاله انگليسی: Decision support model for automated railway level crossing system using fuzzy logic control

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

Abstract

This paper aims to discuss a decision support model for automated railway level crossing (LC) using fuzzy logic control (FLC) for providing robust decision making at unmanned railway level crossings, to save the overall operation time, to avoid any accidental fatalities, and to eliminate human errors. The decision support model proposed here provides intelligent decisive action signals as similar to a human brain (e.g. during arrival and departure of trains at railway level crossing). FLC model is designed which recognizes the events (i.e. arrival and departure of trains) and accordingly output action signals are generated (i.e. to warning siren, control actions for opening and closing of gates). This type of model can be implemented in unmanned railway level where the chances of accidents are higher and reliable control operation is required. Three primary inputs to the specified model are considered based on visual, acoustic, and vibration. This novel system makes use of all these three parameters as input for its decision taking parameters, which increases the robustness of this model as compared with previously proposed models where the input is dependent on a single event. The FLC structure implemented to generate this model is multiple input multiple output (MIMO) system

چکیده

هدف این مقاله بحث و بررسی مدل تصمیم برای سیستم محل تقاطع (LC) راه‌آهن با استفاده از کنترل منطق فازی (FLC) برای ارائه‌ی انجام تصمیم‌گیری مطمئن در تقاطع‌های راه‌آهن بدون نفرات است تا از کل زمان عملیات بکاهد، از هرگونه تلفات سوانح جلوگیری به عمل آورد و خطاهای انسانی را از میان بردارد. مدل پشتیبانی تصمیم پیشنهادی در این مقاله سیگنال‌های اقدام قاطع هوشمند مشابه با مغز انسان را ارائه می‌نماید (به عنوان مثال، در طول رسیدن قطارهای به محل تقاطع راه‌آهن و گذر کردن از آن). مدل FLC طراحی شده است که رویدادها را تشخیص می‌دهد (به عنوان مثال رسیدن و گذر کردن قطارها) و بر این اساس سیگنال‌های اقدام خروجی ایجاد می‌شوند (به طور مثال آژیر خطر، اقدامات کنترلی برای باز و بسته کردن گیت‌ها). این نوع مدل را می‌توان در محل تقاطع راه‌آهن بدون کارمند پیاده‌سازی کرد، جایی که احتمال بروز سوانح بیشتر است و عملیات کنترل قابل اطمینان لازم است. سه ورودی اصلی مدل مشخص شده براساس بینایی، صوت و ارتعاش در نظر گرفته شده‌اند. این سیستم جدید از تمام این سه متغیر به عنوان ورودی برای پارامترهای تصمیم‌گیری خود بهره می‌برد که موجب افزایش قابل اطمینان بودن این مدل در مقایسه با مدل‌های پیشنهادی قبلی می‌شود که ورودی آنها به تنها به یک رویداد بستگی داشت. ساختار FLC پیاده‌سازی شده برای ایجاد این مدل سیستم ورودی و خروجی چندگانه (MIMO) است.

1-مقدمه

شبکه‌ی راه‌آهن کشور هند به طور متوسط دارای محل تقاطع راه‌آهنی به طول 1.5 کیلومتر است و در حدود 75 تا 80 درصد سوانح رخ داده در تمام تقاطع‌ها در LCهای بدون کارمند و نفرات رخ داده‌اند. توسعه‌ی یک سیستم کنترل مطمئن نیاز روز و نیز به نفع عموم است. محل‌های تقاطع بدون نفرات نه تنها تنگنایی در عملکرد قطار محسوب می‌شوند، بلکه حتی علت اصلی بروز سوانح و تأسیسات می‌شوند و در نتیجه چنین طرحی مستلزم توسعه‌ی سیستم‌های کنترل خودکار مطمئن‌تری خواهد بود...
دانلود فایل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2927
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 1,446
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 6,397
  • بازدید ماه : 34,295
  • بازدید سال : 249,674
  • بازدید کلی : 8,428,368
  • کدهای اختصاصی