loading...
دانلود سرای دانشجویی
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 56 صفحه
حجم : 455 کیلوبایت
 چکیده
با توجه به رشد سریع پیچیدگی و اندازه نرم¬افزارهای شبیه¬سازی، طراحی ساختارهای کارآمد برای ارزیابی و اعتبارسنجی مسئله ی مهمی است. امروزه به منظور اعتبارسنجی و درستی‌سنجی از شبکه پتری استفاده می‌شود. استفاده از شبکه‌های پتری برای مدل‌سازی سیستم‌هایی از رویدادهای گسسته است که این رویدادها ممکن است به صورت همروند یا با تقدم و تأخر اتفاق بیافتند. اما همیشه داده‌های دقیق دارای مدل‌سازی دقیق ریاضی نیستند و گاهی اوقات این داده‌ها، داده‌های فازی هستند که با توجه به کاربرد و قابلیت‌های شبکه پتری انتظار می‌رود نتایج خوبی در زمینه اعتبار و درستی‌سنجی این‌گونه سیستم‌ها به دست آید. در طی این پایان نامه به منظور ایجاد پایگاه دانش پرسش نامه ای مربوط به بخش فروش یک مجتمع تجاری طراحی گردید. هدف از این پرسش نامه مطالعه و بررسی میزان رضایت مندی مشتری ها از این واحد تجاری است. سپس به منظور اعتبار و درستی سنجی ابتدا پایگاه دانش به شبکه پتری فازی نگاشت داده و سپس گراف هایی برای بررسی خطاهای ساختاری پایگاه قانون تولید می شود. سپس بر اساس مرجع اعتبارسنجی، شبکه های پتری فازی برای بررسی خطاهای معنایی جستجو می شود.
واژگان کلیدی: اعتبار‌سنجی، درستی‌سنجی، منطق فازی و شبکه پتری
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱-۱ مقدمه    2
۱-۲ اعتبار و درستی‌سنجی    2
۱-۳ توصیف مدل‌های رفتاری انسان    3
۱-۴ شبکه پتری    4
۱-۵ اجزای شبکه پتری    5
    1-5-1 نمایش ساختار    6
۱-۵-۲ تعریف رسمی شبکه پتری    7
۱-۶ شبکه پتری فازی    7
۱-۷ نگاشت پایگاه دانش به FPN    10
۱-۸ خطاهای مدل‌های رفتاری انسان    11
۱-۸-۱ خطاهای ساختاری    11
    1-8-2 خطاهای معنایی    13
۱-۹ ساختار پایان نامه    15
فصل دوم: بررسی مقالات پیشین
۲-۱ مقدمه    17
۲-۲ بررسی مقالات پیشین    17
۲-۳ خلاصه فصل    19
فصل سوم: روش پیشنهادی
۳-۱ مقدمه    21
۳-۲ پرسش نامه ارزیابی واحد تجاری    21
    3-2-1 معیارهای رضایت کلی (هیجانی)    21
    3-2-2 معیارهای وفاداری (رفتاری، اثربخشی)    22
۳-۲-۳ دسته معیارهای ارزیابی کننده ی میزان رضایت از ویژگی های خاص (شناختی، اثربخشی)    23
    3-2-4 معیارهای ارزیابی میزان تمایل برای خرید مجدد (معیارهای رفتاری)    23
۳-۳ ایجاد شبکه پتری فازی    24
۳-۴ درستی سنجی    26
۳-۵ اعتبارسنجی: ارزیابی ایستا    27
۳-۶ اعتبارسنجی: ارزیابی پویا    32
۳-۷ جدول مقایسه با راه کارهای پیشین    36
۳-۸ خلاصه فصل    37
فصل چهارم: نتیجه‌گیری و کارهای آینده
۴-۱ نتیجه¬گیری    39
۴-۲ پیشنهادها    39
واژه‌نامه    41
مراجع    42

 

 دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود

پشتیبانی سایت :        09010633413

 

فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2927
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 1,446
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 6,530
  • بازدید ماه : 34,428
  • بازدید سال : 249,807
  • بازدید کلی : 8,428,501
  • کدهای اختصاصی