loading...
دانلود سرای دانشجویی
قالب-ارائه-پاورپوینت-برای-دفاع-از-رساله-و-پروپوزال-به-همراه-منوی-موضوعات
قالب ارائه پاورپوینت برای دفاع از رساله و پروپوزال به همراه منوی موضوعات
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 61 کیلوبایت
قیمت: 2000 تومان
قالب ارائه پاورپوینت برای دفاع از رساله و پروپوزال به همراه منوی موضوعات - قابل ویرایش - که تصویر یک صفحه از آن در زیر مشاهده می نمایید

سلام دوستان شما که زحمت کشیدید و پایان نامه را نگارش کرده اید و همه کار را انجام داده اید شاید نصف راه را رفته اید. نصف دیگر جلسه دفاع است که فوق العاده مهم است. بارها دیده شده است که پایان نامه قوی به دلیل ارائه نامناسب در جلسه دفاع، به عنوان یک کار ضعیف از نظر داوران به چشم آمده است. بنابراین جلسه دفاع فوق العاده مهم است.

 

یکی از مهمترین مسائل جلسه دفاع روش تهیه پاورپوینت است. فرمت و قالبی که شما برای پاورپوینت پایان نامه انتخاب می کنید تأثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. قالب در حین سادگی باید زیبا هم باشد. در اینجا یک نمونه قالب پاورپوینت آماده برای جلسه دفاع قرار داده شده است که می توانید دانلود نمایید.

 

 
 
 
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پایان-نامه-رابطه-مدیریت-دانش-و-اثر-بخشی-سازمان-ها-نقش-قابلیت-های-سازمانی-و-استراتژی-های-تجاری
پایان نامه رابطه مدیریت دانش و اثر بخشی سازمان ها، نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 141
حجم فایل: 1074 کیلوبایت

پایان نامه رابطه مدیریت دانش و اثر بخشی سازمان ها، نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری
تعداد صفحات : 141 صفحه و قابل ویرایش


امروزه، برای تشریح وضعیت سازمان ها اصطلاحات گوناگونی مثل عصر فراصنعتی، عصر اطلاعات و یا جامعه دانشی برای توصیف وضعیت کنونی به کار می رود. صرف نظر از اصطلاحات مذکور، اغلب صاحبنظران معتقدند که یکی از موضوعات مهم مطرح شده دراین دوره، مفهوم مدیریت دانش است؛ مفهومی که هیجان ایجاد کرده و باعث بحث و مناظره‌ی فراوان شده است. مدیریت دانش رویکردی است که به سرعت در حال تکامل است و به چالش های اخیر برای افزایش کارایی و بهبود اثر بخشی فرایند های تجاری محور، همراه با نوآوری مستمر، توجه زیادی دارد. نیاز به مدیریت دانش براساس رشد ادراک جامعه تجاری، از این واقعیت سرچشمه می‌گیرد که دانش در عملکرد سازمانی و دسترسی به مزیت رقابتی پایدار، عنصری مهم تلقی می شود (Davenport ، 1999، P5). چنین تغییر جهت اساسی و در سطح بالایی، پیامدهای مهمی در فرایند های سطوح میانی و پایانی در سازمان دارد. در حقیقت، جذب و بکارگیری مفاهیم، ابزارها، تکنیک ها و استراتژی های مدیریت دانش در تحولات آینده، به منظور استقرار شرکت های دانش محور، به سادگی امکان پذیرنیست؛ چرا که نیازمند انتخاب صحیح ابزارها و تکنیک‌هایی است که به شیوه ای هماهنگ به کار گرفته شوند. بطور خلاصه، مدیریت دانش را فرآیند خلق، ارزیابی، ارائه، توزیع و کاربرد دانش می دانند(Choi & Lee، 2003، p 44). سازمان های موفق دریافته اند که دانش مهمترین دارایی آنهاست وبرخی اصول اساسی مدیریت دانش، در کارکنان وسازمان وجود دارد وآنان به مدیریت دانش به عنوان عامل کلیدی موفقیت در سازمان می نگرد. مدیریت دانش متشکل از دامنه ای از استراتژیها ورویه هاست که در یک سازمان برای رسیدن به اهداف آن با استفاده بهینه از دانش و یا توانایی یک سازمان در استفاده از سرمایه معنوی (تجربه ودانش فردی نزد هر فرد) و دانش دسته جمعی به منظور دستیابی به اهداف خود از طریق فرآیندی شامل تولید دانش، تسهیم و انتقال دانش واستفاده از آن به کمک فناوری است.(Kanapeckiene,2010, P 63). ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک نیازمند نوع جدیدی از سازمان ها می باشد که قابلیت ایجاد دانش برای حداکثرسازی رقابت و موفقیت استراتژیک را داشته باشند(Skyrme,2001,p89). برای اینکه سازمان بتواند رابطه بین دانش و استراتژی را تبیین کند، باید برنامه استراتژیک خود را پیکربندی نماید و دانش مورد نیاز برای اجرای استراتژی را شناسایی و آن را با دانش موجود مقایسه کند تا شکاف دانش استراتژیک مشخص شود(Halawi, 2006,p64). در این تحقیق با درک ضروریت و اهمیت موضوع، درصدد شناسایی استراتژي هاي مديريت دانش و نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری در اثر بخشی سازمان ها می باشیم. این فصل از تحقیق مشتمل بر مقدمه و کلیات تحقیق، پرسش، فرضیات، اهداف وضرورت انجام تحقیق می باشد.

رابطه مدیریت دانش و اثر بخشی سازمان ها، نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری أ‌

طراحی-مدلی-جهت-اندازه-گیری-کیفیت-خدمات-آموزشی-دانشگاه-ها-و-سنجش-کیفیت-خدمات-آموزشی
طراحی مدلی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ها و سنجش کیفیت خدمات آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 275 کیلوبایت

طراحی مدلی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ها و سنجش کیفیت خدمات آموزشی دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت معلم تهران با استفاده از مدل طراحی شده
تعداد صفحات : 15 صفحه
چکیده
يكي از مهم ترين عوامل موثر بر موفقيت تمامی سازمان ها و مؤسسات اعم از دولتي يا غير دولتي، رضايتمندي مشتريان آن سازمان مي باشد از طرفی دیگر از عوامل تاثیر گزار بر رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن سازمان می باشد. نظام آموزشی کشور، به عنوان یک سازمان، دارای مسئولیت های فراوانی در جامعه است که مهمترین این وظایف، ارائه آموزش با کیفیت بالا می باشد. این در حالی است که اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دارای روش مشخصی برای محاسبه نمی باشد. در این تحقیق با در نظر گرفتن جامعه آماری مشمول بر 414 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت معلم در محدوه سال تحصیلی 2011 در پی ارائه مدلی برای اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی می باشیم. در این راستا پرسشنامه ای تدوین و بر اساس ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات آموزشی شامل: ظاهر خدمت، قابلیت اطمینان بودن خدمت، پاسخگویی خدمت، امنیت و اعتماد خدمت و نهایتاً همدلی خدمت، به پنج فرضیه تحقیق پاسخ گفته می شود. نتایج تحقیق نشان می دهد که انتظارات دانشجویان در هر پنج بعد کیفیت خدمات اموزشی از ادراک آنها بیشتر می باشد.
کلمات کلیدی: کیفیت خدمات آموزشی، ابعاد کیفیت خدمات آموزشی ، اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی

پایان-نامه-ارائه-چارچوبی-برای-رتبه-بندی-عوامل-موثر-بر-خرید-اینترنتی-با-استفاده-از-سیستم-های-فازی
پایان نامه ارائه چارچوبی برای رتبه بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از سیستم های فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 854 کیلوبایت

پایان نامه ارائه چارچوبی برای رتبه بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از سیستم های فازی
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

1.1 مقدمه
رقابت در عرصه جهاني مستلزم اجرا و برنامه ريزي استراتژي هاي رقابتي است. اين استراتژي ها با توجه به نوع نگاه مشتريان در جهان در حال تغيير است و شكل سنتي قبلي را ندارد. بكارگيري نوآوري هاي فناوري در زمينه هاي تجاري تأثيرات شگرفي داشته است . بكارگيري نوآوري هاي فن آوري، نوعي تغيير است كه بر فرآيندها واجزاء سيستم تجاري تأثير مي گذارند وعموماً اثرات مثبتي بر جاي مي گذارند. يكي از نوآوري¬هاي مذكور بكارگيري ابزارهاي الكترونيكي و بويژه اينترنت درسيستم تجاري است.
در فرایند تصمیم گیری مشتری، ا عتماد و اطمینان بسیار تاثیر گذار ا ست. هر چقدر میزان ا عتماد او به اطلاعات کسب شده و کیفیت محصول بیشتر باشد، میزان خسارت های احتمالی وارد شده به فرد در اثر تصمیم گیری و انتخاب و خرید کالای مورد علاقه اش کمتر خواهد شد(Mckning& chervang,2001, Hetal,2010).
با توجه به اهمیت خرید اینترنتی در عصر کنونی و برخی موانع بر سر راه ا ین موضوع، که باعث می شود افراد با وجود مزایا و اهمیت خرید ا ینترنتی از استفاده و کار با این تکنولوژی خودداری کنند، بررسی موانع و ارائه راهکارهایی در این زمینه ضروری به نظر می رسد.

ارزیابی-رویکرد-تفکر-استراتژیک-در-سازمان-و-ارائه-راهکارهای-بهبود-آن-(مطالعه-موردی-شرکت-یاپکو)
ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 164
حجم فایل: 1015 کیلوبایت

پایان نامه ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو)
تعداد صفحات : 164 و قابل ویرایش

چکیده

تفكر استراتژيك به معناي درك و تحليل موقعيت بيروني و دروني سازمان و تركيب بهينه بين آنها منجر به تدوين استراتژي هاي مناسب مي شود. از طريق تفكر استراتژيك بهتر مي توان از فرصت هاي محيطي جهت كسب مزيت ر قابتي استفاده و تهديدات محيطي را تبديل به فرصت نمود. در این پژوهش به ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو) پرداخته شده است. تفکر استراتژیک در هر یک از سطوح فردی، گروهی و سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است و با استفاده از آزمون تی-استیودنت آزمون شده است که رویکرد تفکر استراتژیک در شرکت یاپکو در شرایط مطلوبی قرار دارد یا خیر. همچنین با استفاده از آنالیز فاکتور (PLS) به برآورد ضرایب تاثیر گذاری و تعیین اولویت هر یک از سطوح تفکر استراتژیک پرداخته شده است. نتایج حاکی از آن است که شرکت یاپکو در زمینه اجرای هر یک از سطوح تفکر استرتژیک در سازمان در شرایط مطلوبی قرار دارد. همچنین ضریب تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سطح فردی برابر با 557/0 میباشد و بیشترین تا ثیر را داراست. به همین ترتیب ضریب تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سطح سازمانی برابر با352/0 و در سطح گروهی برابر با 139/0 میباشد. همچنین نتایج آزمون رتبه بندی فریدمن نشان داده است که تفکر استراتژیک در سطح سازمانی از اهمیت بیشتری برخودار است. لذا لازم است مدیران سازمان به تفکر استراتژیک در سطح سازمانی توجه بیشتری داشته باشند و در زمینه اجرای فرهنگ سازمانی، مشارکت مدیریت میانی، ساختار سازمانی و فرآیندها و سیستم ها اقدامات لازم را انجام دهند.
کلید واژه: تفکر استراتژیک، شرکت یاپکو، فرهنگ سازمانی

پایان-نامه-اولویت-بندی-عوامل-crm-در-راستای-افزایش-میزان-وفاداری-مشتریان-با-روش-ahp-فازی
پایان نامه اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 749 کیلوبایت

عنوان پایان نامه: " اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی ( مطالعه موردی: بانک پارسیان)"
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

3.1 مقدمه
در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در راستای وفاداری مشتریان پرداخته میشود. این تحقیق کاربردی است و از توزیع و گردآوری اطلاعات بین کارشناسان و مشتریان بانک پارسیان استفاده میشود. ابتدا مختصری از روش پژوهش، جامعه و نمونه ، سوالات و فرضیات، مدل مفهومی و شاخص های هر عامل ذکر میشود. در ادامه به روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و تشریح آن پرداخته میشود.

پایان-نامه-بررسی-رابطه-فرهنگ-سازمان-و-خلاقیت-سازمانی-در-سازمان-امور-مالیاتی-کشور
پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 177
حجم فایل: 1689 کیلوبایت

پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور
تعداد صفحات : 177 صفحه و قابل ویرایش

چکیده
این پژوهش به بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور پرداخته است. ابعاد فرهنگ سازمان با استفاده از پرسشنامه هافستد بصورت فاصله قدرت، اجتناب از عدم اطمينان ، فرد گرائي و مرد سالاري مورد استفاده قرار گرفته است. جامعه مورد بررسی در این پژوهش مشتمل بر 360 نفر (مدیران و کارکنان واحدهای امور مالیاتی شرق تهران) می باشد. روش نمونه گیری تصادفی بوده و با استفاده از فرمول کوکران، تعداد نمونه 186 برآورد گردیده است. اطلاعات گردآوری شده از دو پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد و خلاقیت سازمانی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شد. نتایج حاکی از ارتباط معنی دار در جهت مستقیم بین فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی میباشد. باتوجه به نتایج فردگرایی/ جمع گرایی با ضریب 357/0 و پس از آن فاصله قدرت با ضریب 263/0 بیشترین تاثیر را در جهت مستقیم با خلاقیت سازمانی داشته اند. همچنین مردسالاری با ضریب 325/0 - بیشترین تاثیر را در جهت معکوس و بعد از آن اجتناب از عدم اطمینان با ضریب 180/0 - را دارا بوده اند.

کلیدواژه: خلاقیت سازمانی، فرهنگ سازمانی، فردگرایی ، فاصله قدرت، سازمان امور مالیاتی کشور

بررسی-عوامل-موثر-بر-رضایت-مشتریان-در-طراحی-پورتال-های-سازمانی-با-هدف-راه-اندازی-تجارت-الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 184
حجم فایل: 1408 کیلوبایت

عنوان پایان نامه: "بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی"
تعداد صفحات : 184 و قابل ویرایش به همراه پرسشنامه


1.1 مقدمه
در دهة پاياني قرن بيستم و در آستانة ورود به هزارة سوم، با گسترش فناوري اطلاعات، نگرش جديدي از اقتصاد به نام ” اقتصاد ديجيتال“ ظهور يافت كه كلية شئونات زندگي و تعاملات اجتماعي را دستخوش تحول نمود. تا حدي كه تمامي جوامع ناگزير از ورود به آن شدند. اينترنت شرايط تازه‎اي را پديد آورد كه در آن توليدكنندگان، تامين‎كنندگان، فروشندگان و مشتريان، و تقريباً همة عوامل دست‎اندركار يك چرخة اقتصادي قادر شدند در يك فضاي مجازي مشترك با يكديگر در ارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات و پول بپردازند. اينترنت تئوري‎ها و نظريات جديدي را به ميان آورده است كه يكي از مشخصه‎هاي اصلي آنها نگاه تازه‎اي (به جرأت مي‎توان گفت كه تجارت الكترونيكي يكي از نمودها و مقوله كسب و كار است) كاربردهاي ويژه فناوري اطلاعات است و هم اكنون حجم وسيعي از خريد و فروش‎ها در كشورهاي پيشرفته به شيوه الكترونيكي صورت مي‎پذيرد(Tech Yong,2005). مؤسسات و سازمانهاي گوناگوني تاكنون با هدف ارائه راه‎حل‎هاي نوين جهت بهره‎برداري از فرصتهاي تجاري تشكيل و تأسيس شده‎اند. در این بین، پورتال هاي سازماني به عنوان يكي از اين راه‎حل‎ها تا حدودي توانسته‎اند انتظارات و اميدهاي كاربران را در عرصه‎هاي تجاري و بخصوص تجارت سیار برآورده سازند. معمولاً اولين نگراني فعالان حوزه‎هاي تجاري يافتن اطلاعات جديد و منابع اطلاعاتي موثق است. پورتال هاي سازماني با بررسي نيازهاي اطلاعاتي كاربران خود، مجموعه‎اي از مسيرهاي مطمئن اطلاعاتي را در اختيار آنها مي‎گذارند(Gunasekaran,2007). از آنجايي كه ارائه خدمات پورتال اساساً مبتني بر شبكه و به ويژه اينترنت مي‎باشد، پورتال هاي سازماني خدماتي فراتر از آدرس دهي اطلاعات را انجام مي‎دهند كه معمولاً شامل مواردي نظير كاوش، سرويس پست الكترونيك، نظر سنجي، گروههاي خبري و بحث و غيره است و با توجه به هدف ایجاد پورتال و نوع آن، متفاوت می باشد. امكان تعامل ميان كاربر با وب سايت اصلي پورتال و همچنين ديگر كاربران عضو يك پورتال سازماني، زمينه بهره‎برداري هر چه بيشتر از فرصتهايي را كه در عرصه‎هاي تجاري پديد مي‎آيند، فراهم ساخته است.

ارزیابی-تاثيرات-ويژگي-هاي-هيئت-مديره-بر-عدم-تقارن-اطلاعات-با-بکارگيري-مدل-بوون-فو-و-همکاران-(2011)
ارزیابی تاثيرات ويژگي هاي هيئت مديره بر عدم تقارن اطلاعات با بکارگيري مدل بوون فو و همکاران (2011)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 95
حجم فایل: 358 کیلوبایت

عنوان : ارزیابی تاثيرات ويژگي هاي هيئت مديره بر عدم تقارن اطلاعات با بکارگيري مدل بوون فو و همکاران (2011) در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

تعداد صفحات : 95 و قابل ویرایش

پایان-نامه-بررسی-موانع-پیاده-سازی-واجرا-سیستم-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-crm-در-بانک-مسکن
پایان نامه بررسی موانع پیاده سازی واجرا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک مسکن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 227
حجم فایل: 1067 کیلوبایت

عنوان : بررسی موانع پیاده سازی واجرا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک مسکن جمهوری اسلامی ایران
تعداد صفحات : 227 صفحه قابل ویرایش

1.1 مقدمه :
امروزه رفتار و ارتباط با مشتری در هر موسسه بازرگانی و تجاری دیگرگامی موثر و مستحکم برای همگام شدن با پیشرفت های علمی و دستاوردهای جدید بشری، نیل به کامیابی و موفقیت در کار و فعالیت، تامین رضایت مشتریان، افزایش روحیه کاری پرسنل و نهایتا کسب و تحصیل سود و منفعت بیشتر برای یک موسسه مالی یا بازرگانی می باشد. در محیط کسب و کار امروزی، نبرد برای جذب کردن مشتریان قوی تر می شود(Chalmeta,2006) در بازارهای جدید، بانک مسکن هایی که وارد رقابت می شوند به علت وجود راه های مختلف انجام دادن و درک کردن کسب و کار، ضعیف تر می شوند. یکی از عواملی که باعث همه این تغییرات می شود، تغییرات پیوسته و انقلابی در تکنولوژی است. به دلیل این واقعیت، مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک استراتژی برای نگهداری ارتباط بلند مدت با مشتریان، رشد کرده است. برقراري ارتباط با مشتريان و مديريت موثر ان از چالشهاي پيشروي سازمان هاي امروزي است مديريت ارتباط با مشتري (CRM) يا به اختصار بر مبادله ارزش بين سازمان و مشتري بنا نهاده شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تاكيد دارد(Roh etal,2005). یکی از مشکلات عمده در اجرای کامل مدیریت ارتباط با مشتری این است که مدلی وجود ندارد که سازمان ها را در اجرا و پیاده سازی این نوع استراتژی راهنمایی کند. هر سازمانی فرهنگ، فرآیندهای کسب و کار وساختار منحصر به خودش را دارد، بنابراین توجه و تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان راه حل جادویی که می تواند همه مشکلات سازمان ها را حل کند، اهمیت ندارد بلکه باید برای شناخت مزایا و اثرات آن بر هر سازمانی در جهت رسیدن به موفقیت تلاش کرد. اینجاست که اهمیت شناخت عوامل موثر بر پیاده سازی و یا فاکتورهای موفقیت CRM در سازمان و مهمتر از آن، موانع و چالش های پیاده سازی واجرا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری -که موضوع این تحقیق نیز می باشد- بیش از پیش روشن می گردد. وقتی مدیریت یک سازمان،آن را یک سازمان مشتری محور معرفی می کند، توسعه ظرفیت ها و امکانات برای دست یافتن به منابع ضروری، اطلاعات و ابزارها برای مواجه شدن با خواسته های مشتریان و ارائه محصولات و خدمات مناسب، ضروری می باشد. متاسفانه بسیاری از سازمان ها به خصوص انواع مالی آنها، دارای فرهنگ کالا محوری هستند که می تواند با انتظارات مشتریان متناقض باشد. این سازمان ها به استقرار فرآیندهای خط محصولات تمایل دارند به جای خط مشتریان. علاوه بر این، این بانک مسکن ها مشتریان وارث دارند یعنی کسانی که اغلب سودآور نیستند و فاقد توانایی برای توسعه استراتژی می باشند.
موضوع CRM در صنعت بانکداری و بخصوص در شرایط فعلی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه با ظهور و توسعه بانکهای خصوصی و ارائه خدمات با کیفیت و ارزانتر به مشتریان، مسئله جذب و حفظ مشتری به موضوع اصلی و دغدغه اساسی همه بانکها مبدل شده است. لذا در این تحقیق با درک ضرورت و اهمیت موضوع، درصدد بررسی موانع پیاده سازی و اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک مسکن هستیم.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2927
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 1,059
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 4,996
  • بازدید ماه : 32,894
  • بازدید سال : 248,273
  • بازدید کلی : 8,426,967
  • کدهای اختصاصی