loading...
دانلود سرای دانشجویی
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 136 صفحه

هدف پژوهش حاضر، تبیین رابطه ی بین شایستگی های رهبری با عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات در شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان بود. این پژوهش به روش توصیفی از نوع همبستگی صورت گرفت. جامعه ی مورد مطالعه کلیه شعب بانک کشاورزی در استان در سال ۱۳۹۱ به تعداد   52 شعبه است، به دلیل گستردگی وسعت جامعه آماری، در این تحقیق شعب بانک کشاورزی در شهر زاهدان به تعداد ۱۱ شعبه به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ی محقق ساخته شامل  29 گویه، بهره گرفته شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها در سطح آمار توصيفی از ميانگين و انحراف معیار و در سطح آمار استنباطی از تحلیل رگرسیون و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که از بین هر پنج بعد شایستگی رهبری شامل: قدرت نفوذ رهبری، تغییر و تحول پذیری مدیران، بکارگیری ارزشهای اخلاقی، اهمیت دادن به منابع انسانی و چشم اندازسازی مدیران، با عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات همبستگی مثبت و معنی داری وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد که از بین ابعاد شایستگی رهبری، قدرت نفوذ و اهمیت دادن به منابع انسانی به طور معنیدار قادر به پیشبینی تجهیز منابع می‌باشد و همچنین از بین ابعاد شایستگی رهبری، تغییر و تحول پذیری، ارزش های اخلاقی و اهمیت دادن به منابع انسانی به طور معنیدار قادر به پیشبینی وصول مطالبات می‌باشند.
واژه های کلیدی: شایستگی های رهبری، عملکرد تجهیز منابع، وصول مطالبات
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 135 صفحه

چکیده
چابکی به معنای توانایی هر سازمانی برای پیش بینی تغییرات موجود در محیط کاری می باشد. چنین سازمانی باید بتواند تغییرات محیطی را تشخیص داده و به آنها به عنوان عوامل رشد و شکوفایی بنگرد در دنیای کنونی که تغییرات به سرعت صورت می گیرد. بر این اساس، با وجود اینکه چابکی نقش و اهمیت خاصی در سازمان ها دارد، تا کنون تحقیقات و پژوهش های وسیعی در این زمینه صورت نگرفته است. لذا مسأله اساسی در این تحقیق  بررسی رابطه بعضی از متغیرهای سازمانی با چابکی سازمان می¬باشد. با توجه به این مهم، محقق تصمیم گرفته رابطه بین برخی از متغیرهای سازمانی- مانند هوش هیجانی ، هوش سازمانی و مدیریت سرمایه های فکری را به عنوان متغیرهای پیش بین در متغییر ملاک( چابکی سازمانی) در یک قاب بنام "بررسی رابطه بین عوامل موثر سازمانی با چابکی سازمانی" بررسی نماید. تحقیق حاضر از نوع توصیفی همبستگی می¬باشد. جامعه آماری کلیه کارشناسان و مدیران شرکت مدیریت تولید برق استان آذربایجان شرقی می¬باشد که بالغ بر ۲۱۰ نفر بودند. از این تعداد با استفاده روش نمونه گیری تصادفی¬طبقه¬ای متناسب با حجم، تعداد ۱۳۶ نفر انتخاب شدند و پرسشنامه های چابکی سازمانی، هوش هیجانی، هوش سازمانی و مدیریت سرمایه¬های فکری برای بررسی ارتباط ۱۸ فرضیه حاصل از متغیرها با چابکی سازمانی، در اختیار آنها قرار گرفت. داده¬ها گردآوری شد و با استفاده از روش¬های آماری پیرسون، اسپیرمن و رگرسیون چندگانه مشاهده گردید که بین ابعاد این متغیرها با چابکی سازمانی رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین مشاهده گردید خودمديريتي با مقدار بتا (۳۲۶/۰)، كاربرد دانش با مقدار بتا (۲۸۲/۰)، اتحاد و توافق با مقدار بتا (۲۶۸/۰) و سرمايه‌ي رابطه‌اي با مقدار بتا (۲۲۹/۰) اثر مثبت بیشتری در مقایسه با ساير متغيرها در پیشگویی متغیر چابكي سازماني دارند.
کلیدواژه:سازمان -منغیرها – داده ها
 
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 155 صفحه

 چکيده
دانش در دنياي پيشرفته امروز سازمان ها، به سرعت در حال تبديل شدن به مزيت رقابتي اصلي شده است و مي تواند براي سازمانهايي كه به خوبي آن را مي شناسند و مديريت مي كنند، فراهم آورنده فرصت و در عين حال براي سازمانهايي كه تحولات محيط را نمي شناسند يا نمي خواهند بشناسند ، به عنوان تهديد جدي قلمداد شود. در حقيقت مديريت دانش كه اكنون خود را به عنوان ابزار كليدي مديريت قرن جديد مطرح كرده است، فرآيند خلق، سازماندهي، تبادل و بكاربستن دانش است كه به سازمان كمك مي كند تا بصيرت و درك لازم را از تجربه خود به دست آورند. در حقيقت اين تحقيق به منظور رسيدن به اهدافی همچون تعيين وضعيت چرخه مديريت دانش در چهار حلقه خلق دانش، سازماندهی، اشاعه و بکار بستن و فراهم آوردن مقدمات لازم برای ارتقای کيفيت و اثربخشی شرکت توانير در راستای دستيابی به اهداف مربوطه می باشد .در اين راستا روش تحقيق استفاده شده، کاربردی از نوع علی توصيفی می باشد. جامعه آماری اين تحقيق شرکت مادر تخصصی توانير به علت تنوع وظايف، وجود افراد متخصص و دارای تحصيلات عاليه به تعداد کافی مد نظر قرار گرفت. در روش نمونه گيری نيز گروههای مختلفی از کارکنان داشتيم ولی چون تاثيری در جمع آوری اطلاعات نداشت از نمونه گيری تصادفی ساده استفاده شد .تجزيه و تحليل اطلاعات توصيفی و تحليلی است و داده های بدست آمده از جمع آوری پرسشنامه به وسيله برنامه نرم افزاری spss، ارايه جداول توزيع فراوانی، آزمون دو جمله ای، آزمون فريدمن، استفاده از ضريب همبستگی و استفاده از تاپسيس فازی برای اولويت بندی حلقه ها استفاده شده است. نتايج حاصل به اين صورت است که بين حلقه های سازماندهی دانش، بکاربستن دانش و مبادله دانش با وضعيت مطلوب آن تفاوت متوسطی وجود دارد و بين حلقه خلق دانش با وضعبت مطلوب آن تفاوت کمی وجود دارد .
کليد واژه ها: مديريت دانش، چرخه، رويکرد فازی
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 213 صفحه

چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسي رابطه بین جو سازماني با استرس شغلي و خلاقيت در كاركنان  اداره کل بیمه سلامت استان گلستان و ادارات تابعه شهرستانی مي¬باشد.گروه نمونه مشتمل بر ۸۸ نفر از مديران و کارشناسان اداره کل بیمه سلامت استان گلستان و ادارات تابعه شهرستانی بودند که به طور تصادفي برگزيده شدند. براي انجام اين پژوهش توصيفي، مقطعي و کاربردي از پرسشنامه استفاده شد که پس از سنجش روايي و پايايي (ميزان پايايي ۰٫۷۷۳ محاسبه گرديد) بر اساس نمونه گيري تصادفي بين مديران و کارشناسان اداره کل بیمه سلامت استان گلستان و ادارات تابعه شهرستانی توزيع گرديد. و در نهايت ۸۸ پرسشنامه جمع‌آوري گرديد. تجزيه و تحليل داده هاي پژوهش با استفاده از نرم‌افزار SPSS16 و آزمون همبستگي پیرسون و تحليل رگرسيون صورت گرفته است. يافته‌هاي پژوهش نشان داد که کلیه‌ی فرضیه‌های تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند.
کلیدواژه‌ها:  جو سازمانی، استرس شغلی، خلاقیت
بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی از دید مصرف کننده
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 92 صفحه

چکیـده
هدف این تحقیق، بررسی اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهرستان اهواز از دیدگاه مصرف­کنندگان است. برای عملیاتی کردن فروش محصولات مزبور از قصد خرید مجدد مشتری که منجر به افزایش فروشمی­شود، استفاده شده است. جامعه­ی آماری تحقیق همه­ی مصرف کنندگان بافعل و بالقوه­ی لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز است. داده­های تحقیق با استفاده از نمونه­ی آماری شامل ۲۸۰ پرسشنامه تکمیل و گردآوری شده و با تدوین هفت فرضیه مورد تجزیه و تحلیل قـرار گرفته­اند. روش تحقیق از نظر ماهیت توصیفی و از نظر هدف کاربردی بوده و جهت آزمون فرضیه­ها آزمون­های همبستگی، ضریب تعیین و مدل رگرسیون به کمک نرم­افزارهای SPSS و Eviews و Excel انجام شده است. نتایج تحقیق نشان داد که برند محصولات لوازم خانگی با ارائه­ی کیفیت مناسب و تبلیغ موثر بر جذب مشتری و رضایت مشتری اثر مثبت معناداری داشته و رضایت و اعتماد مشتری نیز بر قصد خرید مجدد مشتریان اثرگذار است. بنابراین، نتیجه شد که از دید مصرف کنندگان لوازم خانگی در شهر اهواز، برند محصولات بر افزایش فروش محصولات اثر مثبت معناداری دارد.    
واژه­های کلیدی: برند، نام تجاری، کیفیت، اعتماد، فروش، لوازم خانگی الکتریکی
بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : VMI مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 124 صفحه

چکیده
با توجه به تغییرات شدیدی که در عرصه فعالیتهای اقتصادی بوجود آمده است سازمان ها همواره در پی کاهش هزینه ها و افزایش کارایی خود بوده اند و دراین میان از روش های نوینی که حاصل خلافیت پیشگامان صنعت است استفاده می نمایند تا تولیداتی با هزینه کمتر داشته باشند از این رو پژوهشی با عنوان بررسی موانع استقرار رویکرد نوین مشارکت در زنجیره تامین : (VMI ) مدیریت موجودی توسط فروشنده در مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفت .هدف این پژوهش  شناسایی بعضی از موانعی است که باعث عدم به کارگیری این روش توسط مدیریت تدارکات و امور کا لای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب – ستاد می شود قلمرو مکانی این پژوهش سازمان مدیریت تدارکات – ستاد و سال انجام آن ۱۳۹۰می باشد. نوع پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و روش انجام آن توصیفی پیمایشی می باشد. شیوه گرد آوری اطلاعات این پژوهش میدانی وکتابخانه ای و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد جامه آماری این پژوهش کارکنان و کارشنا سانی است که دارای تحصیلات کاردانی و بالاتر باشند .تعداد جامعه پس از بررسی های صورت گرفته ۱۰۲ نفر مشخص گردید که به دلیل نزدیکی نمونه با جامعه آماری پرسشنامه محقق ساخته ۴۴ سوالی تهیه شده در اختیار تمامی افراد جامعه قرار گرفت ضریب پایایی (آلفای کرانباخ) پرسشنامه با نمونه ۱۰۲ تایی بین ۷۲/۰ تا۸۱/۰ در نوسان بود که این امر نشان دهنده پایایی و اعتبار پرسشنامه است نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که فرضیه های : بستر های مناسب سخت افزاری و نرم افزاری، سیاستهای سازمان در به اشتراک گذاری اطلاعات و افزایش ارایه خدمات به مصرف کنندگان جزءموانع به شمار نیامده ولی فرهنگ و جو سازمانی ،قوانین و مقررات در قسمت تدارکات و آمادگی سازمان در استفاده از سیستم های نوین جزءموانع به کارگیری این رویکرد (مدیریت موجودی توسط فروشنده) به حساب می آیند .
کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تامین – کنترل موجودی – مدیریت موجودی توسط فروشنده- فرهنگ و جو سازمانی
ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفت
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 170 صفحه

چکیده
براثرتغيير و تحول در حوزه IT و رشد سريع تكنولوژي برتر ازدهه ۱۹۹۰ الگوي رشد اقتصادي جهاني تغيير اساسي نموده است كه در نتيجه آن، دانش به عنوان مهمترين سرمايه ، جايگزين سرمايه هاي مالي و فيزيكي در اقتصاد جهاني امروز شده است .مطالعات اخير نشان داده اند كه بر خلاف كاهش بازدهي منابع سنتي ( مثل پول ، زمين، ماشين آلات و غيره )دانش واقعاً منبعي براي افزايش عملكرد كسب وكار است . در سازمان هاي داراي ساختار ماتريسي بدليل تغييرات وجابه جايي نيروي انساني متخصص، پيچيدگي فرآيندها و ارتباطات، اهميت نقش مستند سازي اطلاعات و مديريت دانش دو چندان گرديده است . تبديل سرمايه هاي انساني به سرمايه هاي ساختاري و ايجاد يك مزيت رقابتي پايدار در سازمان مي‌تواند يكي از دغدغه هاي اصلي مديران اين نوع سازمانها باشد. شركت مهندسي و توسعه نفت بعنوان يكي از شركتهاي فرعي شركت ملي نفت ايران، مسئوليت نظارت بر اجراي كليه طرحهاي مهندسي و توسعه در قالب  فعاليت هاي طراحي، مهندسي، ساخت و اجرا در بخش نفت و گاز خشكي و دريا، يكي از سازمان هاي داراي ساختار ماتريسي متكي بر دانش فني – تخصصي مي‌باشد كه بنظر مي رسد روندهاي اخير در حوزه منابع انساني آن از جمله تمايل به كاريابي، جابجايي ونقل و انتقال و خروج نيروهاي متخصص از شركت، در شرف بازنشسته شدن تعداد زيادي از نيروهاي باتجربه، موضوع تحريم ها دربحث روابط مشتري، تامين كنندگان و … باعث اهميت مديريت سرمايه هاي فكري (مشتمل بر سرمايه انساني، ساختاري و ارتباطي) جهت برون رفت از چالش هاي پيشرو گرديده است .
    سوال اصلی مطرح شده در این تحقیق عبارت است از "وضعیت سرمایه فکری در شر کت مهندسی وتوسعه نفت(متن) "چگونه است؟"       
در این تحقیق برای بررسی وضعیت سرمایه فکری در شر کت مهندسی وتوسعه نفت(متن) سه بعد سرمایه فکری یعنی سرمایه انسانی، ارتباطی و ساختاری مورد بررسی قرار گرفت.
    روش تحقیق حاضر از نظر هدف ، تحقیق کاربردی بوده و از نظر نحوه جمع آوری داده ها تحقیقی توصیفی از نوع پیمایشی می­باشد. جامعه آماری مورد بررسی در این تحقیق کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) می­باشد.
    به منظور جمع آوری اطلاعات و داده ها و پاسخگویی به سوالات و فرضیات تحقیق، علاوه بر استفاده از روشهای کتابخانه­ای از روش میدانی که مهم­ترین ابزار مورد استفاده آن پرسشنامه می باشد و از پرکاربردترین ابزارها در تحقیقات علوم رفتاری و تحقیق حاضر می­باشد، استفاده شده است.
پرسشنامه‌ای برای سرمایه فکری و سه نوع سرمایه دیگر  طراحی شد که که شامل دو بخش مشخصات عمومی پاسخ دهندگان(جمعیت شناختی)،و سوالات اصلی تحقیق می­باشد. پس از بررسی روایی و پایایی پرسشنامه، در نهایت تعداد ۱۸۴ پرسشنامه بین کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) توزیع گردید تا تعداد ۱۶۱ پرسشنامه قابل تجزیه و تحلیل بدست آمد.
   پس از جمع آوری اطلاعات پرسشنامه­های جمع آوری شده و انجام آزمون­های آماری متفاوت نتایج نشان داد که وضعیت سرمایه فکری، انسانی و سازمانی پایینتر از حد میانگین و وضعیت سرمایه ارتباطی بالاتر از حد میانگین است.
ارزيابي رابطه بين نسبت هاي مرتبط با قيمت معاملاتي با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار
نوع فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 125 صفحه

چکیده :
هدف این تحقیق یافتن ارتباط بین ضرایب قیمت وبازده سهام در صنعت سیمان بورس اوراق بهادار می باشد  ضرایب قیمت جزء روشهای ارزش گذاری نسبی و رایج ترین  و معروف ترین روشهای ارزشگذاری سهام در بازار سرمایه هستند. اساس روش ضرایب قیمت بیانگر این است که ارزش سهام به مقدار سود، دارایی و یا ارزش دیگری که از مالکیت سهام ناشی می شود بستگی دارد. ضرایب قیمت مورد استفاده دراین تحقیق EV/EBITDA,P/CFO,P/S,P/B,P/E می باشد در روش ضرایب، با مقایسه ضریب قیمت سهام با ضریب قیمت توجیه شده، نسبت به ارزانی و یا گرانی سهام، تصمیم گیری می کنیم، بدین صورت که اگر ضریب قیمت یک سهم خاص نیست به ضریب قیمت توجیه شده کمتر با شد آن سهم ارزان است. تحقیق در بازه زمانی هفت ساله ۸۳ تا۸۹ اجرا شده است. روند مطالعاتی از نوع کتابخانه ای و پس رویدادی است  که با استفاده از آزمون همبستگی شامل ضریب همبستگی و استفاده از تحلیل رگرسیون ساده و چندگانه پانلی، مدلها برآورد شده و فرضیات آزمون گشته اند. نتایج حاصله در مورد آزمون فرضیات اول تا پنجم بیانگر این است که بازده سهام با متغیرهای EV/EBITDA,P/CFO,P/S,P/B,P/E رابطه معنادار ومعکوس و یا متغیر P/CFO رابطه معنا دار ندارد و در مورد فرضیه ششم متغیرهای EV/EBITDA, P/B,P/E به ترتیب دارای بیشترین اثر در تعیین بازده سهام صنعت سیمان می باشد.
واژگان کلیدی: روش های ارزشگذاری ، ضرایب قیمت وبازده حقوق صاحبان سهام
بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 101 صفحه

چكيده
محقق در اين پژوهش كه با عنوان "  بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازاریابی با عملکرد فروش در شرکت لوله سازي اهواز" مي باشد تلاش خواهد نمود تا رابطه بين ارتباطات بازاريابي را با عملكرد فروش به محك تجربه گذاشته و نتايج آن را به مديران شركت جهت بهره برداري ارائه نمايد. هدف اصلی این تحقیق بررسی این موضوع است که  ارتباطات بازاريابي چگونه مي توانند بر عملكرد فروش موثر باشند.اهداف فرعی مرتبط با هدف اصلی عبارت است از سنجش نوع ارتباط عناصر اصلی ارتباطات بازاريابي با عملكرد فروش ، كه عبارتند از :تبليغات – پيشبرد فروش – ارتباطات اجتماعي فروش رو در رو – بازاريابي مستقيم  و  اسپانسري بمنظور انجام اين تحقيق ۱۹۱ پرسشنامه بين نمونه هاي آماري توزيع و بر اساس تحليل هاي انجام شده كليه فرضيات اصلي و فرعي مورد تائيد قرار گرفتند و رتبه بندي شاخص ها به شرح زير بدست آمد :
اولويت
شاخص
اول
تبليغات
دوم
بازاريابي مستقيم
سوم
روابط عمومي
چهارم
پيشبرد فروش
پنجم
فروش حضوري
ششم
اسپانسري
 
كليد واژه : ارتباطات بازاريابي – عملكرد فروش – اسپانسري
 
بررسي رابطه سازگاری ارزشی نامهاي تجاري(برند ) بامولفه هاي تعهد عاطفی، وفاداری، رضايتمندي واعتماد از ديدگاه مصرف كنندگان (در فروشگاههاي لوازم خانگی اسنوا)
نوع فایل: Word و (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 146 صفحه

چکیده
امروزه بخش عمده ای از فعالیت های  واحدهاي تجاري را بخش بازاريابي وفروش به عهده گرفته اند وتوليد كنندگان پیشرو سعی می‌نمایند كه از طریق ارضاء كردن عوامل پر‌اهمیت برای مشتریان به بهترین نحوه ممكن سود‌آوری خود را افزایش دهند. این نكته كلیدی‌ترین عامل  موفقیت آنها و بر پایه استراتژی وفاداری وماندگاری مشتری است. بعضي سازمانها به ارزشهای شخصی افراد توجه كمتری دارند.این تحقیق با هدف بررسي رابطه سازگاری ارزشی نامهاي تجاري(برند ) بامولفه هاي  نگرشی تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندي واعتماد از ديدگاه مصرف كنندگان (در فروشگاههاي لوازم خانگی اسنوا )   شهرستان اهوازانجام گرفته است.این پژوهش یك مطالعه توصیفی و میدانی است،جامعه آماری شامل كلیه مشتریان فروشگاههاي لوازم خانگی اسنوا شهرستان اهواز می باشد. وبرای تعیین نمونه ازنمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است وحجم نمونه ۳۸۰ نفر تعیین شده است.روش‌ گردآوری داده ها میدانی و ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه می‌باشد.روایی آن با روش‌ محتوائی،سازه و صوری درحد قابل قبول تائید گردید ه است و پایایی اندازه‌گیری،از طریق فرمول‌ ضریب آلفای کرونباخ(۹۱۴/۰)تائید شده است.برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد شده استفاده شده است ،برای  تجزیه وتحلیل اطلاعات، ابتدا به بررسی قابل قبول بودن مدل نظری از طریق نرم افزار لیزرل پرداخته شده است وسپس تجزیه وتحلیل داده ها به كمك ضریب مسیر وآزمون تی مشخص شده است،نتایج نشان می دهد كه مدل برای جامعه آماری قابل استفاده وبرازش مدل قابل قبول می باشد،نتایج تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد. میان سازگاری ارزشی ورضایتمندی مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجوددارد.میان سازگاری ارزشی واعتمادمصرف کنندگان رابطه معنی داری وجوددارد.میان سازگاری ارزشی وتعهدعاطفی مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجوددارد.میان سازگاری ارزشی و وفاداری مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجودندارد.ميان رضایتمندی واعتماد مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجوددارد.ميان اعتمادوتعهد عاطفي مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجودندارد.ميان تعهد عاطفي ووفاداري مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجوددارد. ميان رضایتمندی و وفاداري مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجودندارد.ميان اعتماد و وفاداري مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجودندارد .ميان رضایتمندی وتعهد عاطفي مصرف کنندگان رابطه معنی داری وجودندارد.
واژه هاي كلیدي: ارزشهای شناختي برند- مصرف كننده ،تعهد عاطفي،وفاداری ،رضايتمندي،اعتماد.
 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2926
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 2,391
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 32
  • بازدید هفته : 7,009
  • بازدید ماه : 3,146
  • بازدید سال : 117,059
  • بازدید کلی : 8,295,753
  • کدهای اختصاصی