loading...
دانلود سرای دانشجویی

مقدمه

در فصل اول قبل از هرچیز لازم است که ITO و ویژگی های آن معرفی شود. بنابراین در ابتدای این فصل ITO معرفی شده و خواص و ویژگی های آن مورد بررسی قرار گرفته است. در این بخش خواص فیزیکی، الکتریکی و اپتیکی لایه های نازک ITO بطور کامل آورده شده است.
در بخش دوم این فصل روشهای لایه نشانی متداول برای لایه نشانی ITO آورده شده است و سعی شده تا حد امکان توضیحاتی برای هر کدام از روشها داده شود.
روش لایه نشانی مورد استفاده در این پروژه یعنی کندوپاش  بطور کامل در فصل چهارم توضیح داده شده است. در بررسی روشهای لایه نشانی سعی شده است که مزایا و محدودیتهای هر کدام توضیح داده شود….

مقدمه

  نياز روز افزون به پويايي كارها ، استفاده از تجهيزاتي مانند تلفن همراه ، پيجرها و …بواسطه وجود شبكه هاي بي سيم امكان پذير شده است .                                                                  

اگر كاربر يا شركت يا برنامه كاربردي خواهان آن باشد كه داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرك در هر لحظه در اختيار داشته باشند ، شبكه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها است.اخيرا شبكه هاي محلي بيسيم به عنوان جايگزين و يا مكمل شبكه هاي معمولي داراي سيم مطرح شده اند. به دليل عدم نياز به سيم واتصالات براي برقراري ارتباط, اين شبكه ها آزادي تحرك بيشتري ايجاد مي كنند , ساده تر و مطمئن تر هستند و از همه مهمتر ارزانتر تمام مي شوند. شبكه محلي بي سيم حتي مي تواند جايگزين شبكه تلفن داخلي ,البته با امكانات بسيار بالاتر شود. علاوه بر اين نصب و نگهداري آنها آسان ,ساده و سريع است, تقريبا هر محل كاري كه بيش از يك نفر در آن مشغول به كار است , داراي يك شبكه محلي است.شبكه هاي محلي براي منظورهاي مختلفي بكار گرفته مي شوند, ازجمله دسترسي به اطلاعات اداري مشترك , استفاده مشترك از نرم افزارها و پرينترها و اتصال به اينترنت. اتصال به شبكه هاي محلي تاكنون از طريق سيم شبكه صورت مي گرفته است. سيمي كه بايد از محل كامپيوتر شما تا مركز اتصال كليه سيم هاي شبكه به يكديگر (hub) بر روي ديوارها , سقف ها واز داخل كانال هاامتداد مي يافته است. طبيعتا هر كامپيوتر براي اتصال به شبكه محلي بايد نزديك به يك پريز شبكه باشد.البته با پيشرفت هايي كه اخيرا در تكنولوژي ارتباطات بي سيم حاصل شده است ,ديگر احتياجي به سيم و پريز نيست.و..

مقدمه

امنیت در دنیای واقعی ما امری اجتناب ناپذیر است و همگی‌مان به نوعی سعی داریم تا امنیت را در محیط پیرامونمان ایجاد کنیم. همانطور که شما برای ساختمان خود چندین کلید تعبیه می کنید، از ابزارهای امنیتی برای کنترل ورود و خروج استفاده می کنید و حتی در سطح ابتدایی از حدود افراد ناشناس به حیطه ی منزل خود جلوگیری می‌کنید، نشان می دهد که شما به امنیت محیط زندگی خود اهمیت می دهید. در دنیای واقعی تضمین امنیت امری مهم، مشکل و سخت می باشد. همچنین هزینه ی بالای این ضمانت نیز قابل توجه است. برای مثال بسیاری از پروژه ها با هزینه ای معلوم ساخته می شود ولی برای اخذ مدرک و جهانی شدن باید هزینه ای معادل چند ده برابر هزینه ی ساخت پروژه خرج شود تا صحت و امنیت سیستم مورد تأیید قرار گیرد. در دنیای پیچیده ی مجازی اینترنت امنیت نمودی دیگر دارد، این تفاوت می تواند بیان کننده ی پیچیدگی خاص این سطح از امنیت دارد. برای مثال اگر شما سایتی در اینترنت به صورت فعال داشته باشید و هزینه ی زیادی برای طراحی و پیاده سازی برنامه ی کاربردی خود خرج کرده باشید، بسیار متعجب خواهید شد اگر ببینید که سایت شما مورد حمله قرار گرفته و تقریباً تخریب شده است. این حمله بسیار سخت و غیر قابل درک است. این امر در مورد سایت های تجاری و یا بانک های اعتباری الکترونیکی بسیار خطرناک است. چرا که با حمله‌ای به این سیستم احتمال خاش شدن اطلاعات حساب هزاران نقد وجود دارد. پس این سطح از امنیت بسیار مهم و حیاتی می نماید و اگر شما نتوانید تصویر قابل قبول و مطمئنی از سایت خود ایجاد کنید آنگاه یا تمامی مشتریان خود را از دست خواهید داد و تجارت الکترونیک شما نابودی شود یا اینکه اطلاعات مشتریان فاش شده تبعات قانونی این اقدام، اعم از شکایات مشتریان دامن شما و شرکت شما را می‌گیرد. به همین علت ایجاد یک ساختار ایمن سخت افزاری و نرم افزاری و فیزیکی تجهیزات شما یکی از واجبات ساخت یک برنامه‌ی کاربردی موثر در سطح شبکه است. این پروژه که در پیش روی دارید شما را با انواع تهاجمات و حملات به سایت های مختلف و طرق نفوذ به برنامه‌های کاربردی آشنا می کند. به صورت خلاصه با انواع ابزارهای خاص حمله اعم از ویروس ها، کرم ها، برنامه های ولگرد، تکنیک اسب تروا آشنا می کند. در ادامه به بررسی چگونگی حملات معروف در طول تاریخ شبکه می پردازیم، دزدان کارتهای اعتباری را از حیث عملکرد با بقیه ی هکرها مقایسه می کنیم و تکنیک های جلوگیری از هک شدن را آموزش می دهیم….

چکیده:
یک گام بحرانی نسبت به سیستم های پایگاه داده مقاوم در برابر حمله کشف ورود بی اجازه است که در مقالات زیادی به آن توجه شده است سیستم های کشف ورود بی اجازه فعالیت سیستم یا شبکه را مورد بررسی قرار می دهند تا تلاش برای منقطع کردن یا بدست آوردن دسترسی غیر مجاز به سیستم ها را کشف کنند.
متدولوژی کشف ورود بی اجازه به طور کلی می تواند براساس پروفایل های آماری یا الگو های شناخته شده حمله که امضا نامیده می شود دسته بندی شود. کشف ورود بی اجازه حفاظت شبکه و سیستم های اطلاعاتی را به وسیله ی رد کردن دسترسی های آینده حمله کننده های کشف شده و به وسیله ی فراهم کردن تذکرات مفید روی چگونگی تقویت کردن قدرت دفاعی فراهم می کند. با این حال کشف دخول بی اجازه چندین محدودیت ذاتی دارد:


a) کشف ورود بی اجازه سیستم را از حملات آگاه می کند اما آن را در برابرحملات مقاوم نمی کند به عبارت دیگر کشف دخول بی اجازه به تنهایی نمی تواند جامعیت و در دسترس بودن پایگاه داده را در مواجه با حملات حفظ کند.
b) دستیابی به کشف صحیح و دقیق معمولاً مشکل و پر هزینه است. در بسیاری حالات نرخ اشتباه بالا است.
c) متوسط تأخیر کشف در بسیاری حالات برای محدود کردن آسیب خیلی طولانی است.
برای فائق آمدن بر این محدودیت ها ، یک چشم انداز وسیع تری پیشنهاد شده است که می گوید علاوه بر کشف حملات ،اقدام متقابل برای این حملات موفق باید زودتر برنامه ریزی و مستقر شود. در نوشته ها این عمل به عنوان قابلیت مقاومت در مقابل دشمن یا قدرت تحمل ورود بی اجازه به کار می رود. در این سمینار چند تکنیک مفید برای مقابله با تلاش ورود بی اجازه به پایگاه داده معرفی می شود .
 
مقدمه:
با گسترش روزافزون استفاده سازمانها از پایگاه داده ها در امور روزانه و تصمیم سازیهای سازمانی، نقش امنیت اطلاعات و داده ها اهمیت روزافزونی یافته است .گسترش سریع کاربردهای مبتنی بر وب این مقوله را اهمیتی مضاعف بخشیده است.امروزه حفاظت از اطلاعات سازمانی نه تنها در ارتباط با کاربران خارجی که در برابر سوء استفاده کاربران داخل سازمان مورد توجه قرار گرفته است .داده از سرمایه های اصلی هر سازمان است که روز به روز بر حجم آن و میزان استفاده از آن افزوده می شود .این داده ها در سازمانها نقش اساسی ایفا میکنند و مبنای تصمیم  گیریهای مدیریتی و استراتژیک هستند .حفاظت از داده ها در قبال خطراتی که سازگاری، صحت، دقت، خصوصی بودن و محرمانگی آنها را تهدید میکنند، امری اجتناب ناپذیر است.
از سیستم های پایگاه داده مربوط به تجارت های حساس انتظار می رود دائما دردسترس باشند ومتوقف شدن برای ترمیم ، هزینه های زیادی را به دنبال دارد.اگرچه تراکنش های فریبکار می توانند این پایگاه های داده را آلوده کنند وناگزیر نیاز به ترمیم وجود دارد. امنیت پایگاه داده سنتی متمرکز روی پیش گیری در مواجه با چنین مشکلاتی محدودیت های فراوانی دارد.
یک پایگاه داده خود اصلاح می تواند ضمانت کند که زیر حمله ی تراکنش معاند، پایگاه داده همچنان دردسترس است. آسیب روی داده به طور اتوماتیک تعیین محل می شود، توسط جداسازی یا مهارکردن،بدون اینکه سیستم متوقف شود. پایگاه داده های مقاوم در برابر ورود بی اجازه که آنها را مختصرا شرح خواهیم داد از یک خانواده ی جدید تکنیک های مقاوم در برابر ورود بی اجازه استفاده خواهند کرد.

فصل اول : کلیات
هدف  ١-١
تجربه در کاربردهای داده مدارمانند کارت اعتباری، بانکداری ، کنترل ترافیک هوایی، مدیریت لجستیک و خرید و فروش آنلاین سهام نشان می دهد که حملات گوناگونی موفق شدند که مکانیزم های سنتی حمایت از پایگاه داده را فریب دهند. در حقیقت ما باید تشخیص دهیم که تمام  حملات –حتی یک مورد آشکار نتوانند از اصل خودشان منحرف شوند. حملاتی که در نهایت موفق می شوند تا حدی غیر قابل اجتناب هستند. بنابر این علاوه بر کشف حملات ،اقدام متقابل برای این حملات موفق باید زودتر برنامه ریزی و مستقر شوند.
٢-١ ) پیشینه تحقیق
امنیت پایگاه داده به محرمانگی ،جامعیت ودسترسی داده ذخیره شده در پایگاه داده مربوط است. محدوده وپردازش 1 گسترده ای از تحقیقات روی کنترل استنتاج ،پایگاه داده امن چند مرحله ای ، دادن مجوز تراکنش امن چند مرحله ای صورت گرفته است که ما را راهنمایی می کنند چگونه امنیت پایگاه داده به خصوص محرمانگی آن را پوشش دهیم.
با این حال تحقیقات محدودی روی چگونگی مقاومت در برابر حمله های موفق روی پایگاه داده انجام شده که می توانند به طور جدی به جامعیت و دردسترس بودن پایگاه داده آسیب برسانند.

تعداد صفحه :79

تعریف ویروس

به برنامه‌های رایانه‌ای که به منظور تخریب ویا سوءاستفاده از ساختار یک رایانه نوشته شود،ویروس رایانه‌ای می‌گویند. ویروس رایانه‌ای عبارتی است برای یک برنامه ناخواسته مخرب که می‌تواند روی رایانه‌هامنتشرواجراگردد.

.معمولاًویروس‌هاتوسط برنامه‌نویسان برای مقاصد گوناگون نوشته می‌شوند. اهدافی چون شهرت،انتقام، ایجاد خسارت و یا اهداف اقتصادی می‌توانند باعث ایجاد انگیزه در نوشتن ویروس کامپیوتری شوند. برخی از ویروس‌ها بسیار مخرب هستند و برخی تنها جنبه تبلیغاتی دارند.

علت نامگذاری این برنامه‌ها به ویروس به دلیل شباهت نحوه فعالیت آنها با ویروس‌ها در دنیای حقیقی است. ویروس رایانه‌ای را می‌توان برنامه‌ای تعریف نمود که می‌توان خودش را با استفاده از یک میزبان تکثیر نماید. بنابراین تعریف اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که دارای آثار تخریبی باشد ولی امکان تکثیر نداشته باشد،نمی‌توان آن را ویروس نامید.

معمولاً کاربران کامپیوتر به ویژه آنهایی که اطلاعات تخصصی کمتری درباره کامپیوتر دارند،ویروس‌ها را برنامه‌هایی هوشمندوخطرناک می‌دانند که خود به خود اجرا و تکثیر شده و آثار تخریبی زیادی دارند که باعث از دست رفتن اطلاعات و گاه خراب شدن کامپیوتر می‌گردند در حالی که طبق آمار تنها پنج درصد ویروس‌ها دارای آثار تخریبی بوده وبقیه صرفاً تکثیر می‌شوند. بنابراین ویروس‌های رایانه‌ای از جنس برنامه‌های معمولی هستند که توسط ویروس‌نویسان نوشته شده و سپس به طور ناگهانی توسط یک فایل اجرایی و یا جا گرفتن در ناحیه سیستمی دیسک،فایل‌ها و یا کامپیوتر‌های دیگر را آلوده می‌کنند. در این حال پس از اجرای فایل آلوده به ویروس و یا دسترسی به یک دیسک آلوده توسط کاربر دوم، ویروس به صورت مخفی از نسخه‌ای خودش را تولید کرده و به برنامه‌ های دیگر می‌چسباند و به این ترتیب داستان زندگی ویروس آغاز می‌شودوهر یک از برنامه‌ها و یا دیسک‌های حاوی ویروس، پس ازانتقال به کامپیوتر‌های دیگر باعث تکثیر نسخه‌هایی از ویروس وآلوده شدن دیگر فایل‌ها و دیسک‌ها می‌شوند.

بنابراین پس از اندک زمانی در کامپیوتر‌های موجود در یک کشور و یا حتی در سراسر دنیا منتشر می‌شوند.از آنجا که ویروس‌ها به طور مخفیانه عمل می‌کنند، تا زمانی که کشف نشده وامکان پاکسازی آنها فراهم نگردیده باشد، برنامه‌های بسیاری را آلوده می‌کنند و از این رو یافتن سازنده و یا منشأ اصلی ویروس مشکل است.

ویروس‌ها هر روز در اینترنت، بیشتروبیشتر می‌شوند. ولی تعداد شرکت‌های آنتی ویروس ثابت است. پس ما باید برای حفاظت از سیستم خود دست به کار شویم. دراین سلسله مقالات سعی داریم که نحوه مقابله با ویروس‌هاوهمین طور بیوگرافی ویروس‌هاونحوه مقابله با هر ویروس را آموزش بدهیم.

از نظر مردم عادی به برنامه‌ای که در سیستم عامل اختلالات ایجاد کندویروس است ولی باید بدانید که خود ویروس‌ها بنا به کارها و امکاناتی که دارند تقسیم‌بندی می‌شوند.ویروس‌ها مثل سایر برنامه‌ها هستند.کسانیکه ویروس رامی‌نویسندهم ازهمین برنامه‌های عادی برنامه‌نویسی استفاده می‌کند.این برنامه‌ها دقیقاً مثل چاقو می‌ماند که هم می‌شود استفاده درست کرد هم نادرست.

چکیده

با توجه به نیاز همیشگی به امنیت و همچنین ظهور مداوم حملات جدید، همواره باید در ایجاد روش‌های جدید برای مقابله با تهدیدات امنیتی و ارتقای سطح امنیت نرم‌افزارهای تولید شده تلاش کرد. داشتن نرم‌افزاری امن، صرفاً با برآورده کردن نیازهای امنیتی در مراحل مختلف چرخه حیات نرم‌افزار برقرار نمی‌شود، بلکه توجه به مهندسی‌ساز بودن و بررسی‌های کیفیتی و در نهایت ارزیابی‌های امنیتی کامل، خود موضوع مهمی است که توجه صحیح به آن مالکان، سازندگان و مصرف‌کنندگان برنامه‌های کاربردی را در مسیر صحیحی برای کسب اطمینان از میزان امنیت برنامه مورد نظر قرار می‌دهد.

در راستای بالا بردن سطح امنیت نرم‌افزارها و مقابله با افرادی که برای نقض امنیت تلاش می‌کنند، در این پایان نامه سعی بر آن است تا با توجه دادن به اهمیت به کارگیری استاندارد و روش‌های چرخه حیات توسعه نرم‌افزار و اهمیت سنجش کیفی نرم‌افزار در چارچوب استاندارد و مدل‌های کیفی مطرح، رویکردی به منظور ارزیابی امنیت نرم‌افزارها با بهره‌گیری از استانداردها و آزمون‌های امنیت، ارائه گردد و سپس تلاش‌هایی به منظور بهبود این رویکرد و پیاده‌سازی آن با اصول و استانداردهای جهانی انجام گرفته است.

رویکرد ارائه شده در این نگارش، در دو قسمت بررسی شده است. در هردو بخش این رویکرد، ارزیابی امنیتی انجام گرفته بر روی فعالیت‌های چرخه حیات، بر اساس بخش سوم استاندارد ISO/IEC 15048 بوده و با استفاده از این استاندارد، اتخاذ فعالیت‌هایی امنیتی به منظور ارزیابی فعالیت‌های چرخه حیات پیشنهاد گردیده است. در بخش دوم این رویکرد، با بکارگیری اصول ISMS، فعالیت‌های ارزیابی امنیتی، با قرارگرفتن در چرخه PDCA بهبود یافته و بدین ترتیب ارزیابی امنیتی کامل‌تری بر روی فعالیت‌های چرخه حیات توسعه نرم‌افزار انجام خواهد شد. نتایج و مقایسه هر دو بخش این رویکرد نیز در نمونه مطالعاتی این تحقیق، نتیجه‌ ذکر شده را تصدیق می‌کند.

چکیده :

الگوریتم های ژنتیک یکی از الگوریتم های جستجوی تصادفی است که ایده آن برگرفته از طبیعت می باشد . نسل های موجودات قوی تر بیشتر زندگی می کنند و نسل های بعدی نیز قوی تر می شوند به عبارت دیگر طبیعت افراد قوی تر را برای زندگی بر می گزیند. در طبیعت از ترکیب کروموزوم های بهتر ، نسل های بهتری پدید می آیند . در این بین گاهی اوقات جهش هایی نیز در کروموزوم ها روی می دهد که ممکن است باعث بهتر شدن نسل بعدی شوند. الگوریتم ژنتیک نیز با استفاده از این ایده اقدام به حل مسائل می کند . الگوریتم های ژنتیک در حل مسائل بهینه سازی کاربرد فراوانی دارند.

مسئله ی کاهش آلاینده های Cox ، NOx و Sox در کوره های صنعتی ، یکی از مسائل بهینه سازی می باشد، که هدف آن بهینه کردن عملکرد کوره های احتراقی بر حسب پارامترهای درصد هوای اضافی (E) و دمای هوای خروجی از پیش گرمکن (T) ، به منظور کاهش میزان آلاینده های تولید شده در اثر انجام عملیات احتراق است.

در این پایان نامه ابتدا مروری بر مفاهیم مقدماتی الگوریتم های ژنتیک کرده سپس مشخصات کلی مسئله عنوان می شود، در انتها مسئله ی مورد نظر توسط الگوریتم ژنتیک اجرا و نتایج آن با روش تابع پنالتی مقایسه می شود.

مقدمه

SEO   یا بهینه سازی بر پایه موتورهای جستجو درواقع پاسخ به نیاز اصلی سایت های وب جهان گستر یعنی ترافیک هدفمند یا آمار بالای بازدید کنندگان از سایت است. برای داشتن بیننده در یک سایت یا به عبارت دیگری بازاریابی برای یک سایت چندین روش وجود دارد :

روش نخست تبلیغات در خارج از وب است. یعنی تبلیغات به روش سنتی ، کارایی این روش به دلایل زیر چندان مناسب نیست. با وجود اینترنت و پیامدهای آن توجه جامعه ی جهانی ازرسانه های دیگر به سمت این پدیده کشیده شده وتبلیغات به روش سنتی حتی در زمینه های قبلی نیز کارایی خود را از دست داده چه برسد برای کار کرد در خود اینترنت. گذشته از این چون این تبلیغات درخارج از محیط وب انجام می شود ،پس تاثیر گذاری آن کم است. تصور کنید که این تبلیغ روی تابلوی تبلیغاتی یک اتوبان نصب شده باشد ، حتی در صورتی که توجه بیننده را جلب کند، احتمال اینکه او به سایت مورد نظر برود کم است چون تا از خیابان به منزل یا محل کار یا محیطی که در آن به اینترنت دسترسی دارد برود ،فاصله زمانی زیادی رخ داده و تاثیرگذاری آگهی از بین رفته است.

روش دوم تبلیغات در خود وب است به عنوان مثال قراردادن یک flash تبلیغاتی در یک سایت پر بیننده. که کار روش دوم در اکثر موارد از روش اول بهتر است اما ضعفهایی هم دارد مثلا هزینه ی زیاد واینکه ما مطمئن نیستیم که کاربران آن سایت پر بیننده به آگاهی ما علاقه مند هستند یا نه .

یک روش نوین دیگر هم وجود داردکه با روش های سنتی کاملا در تضاد است . در این روش در واقع به جای ارائه ی سایت به بیننده در واقع به نیاز وپرسش خود او جواب می دهیم . اینجا به جای اینکه دنبال بیننده باشیم خود بیننده ما را پیدا کرده وبه سراغ ما می آید . اما او چگونه اینکار را انجام می دهد؟ بهتر است از آمار کمک بگیریم تا متوجه شویم که کاربران اینترنت چگونه موضوع های مورد علاقه ی را پیدا می کنند :

تقریبا ۹۰% از کاربران اینترنت با حداقل یک موتور جستجوگر آشنا هستند و از آن استفاده می کنند .۵۰% از کاربران اینترنت هر روز جستجو می کنند که بیش از نیمی از این جستجوها برای کالا یا خدمات است .

یکی از اولین کارهایی که یک کاربر تازه کار شبکه انجام می دهد ، جستجو در یکی از موتورهای جستجوگر است .

از آمار بالا نتیجه می شود که جستجوگرها محبوب ترین ابزار برای جستجوی اطلاعات در محیط وب هستند پس در این روش سعی می شود تا کاربر به این روش ما را پیدا کند درنتیجه چیزی که خود او به دنبالش بوده را ما به او ارائه می کنیم .

نیاز به جستجوگرها یک نیاز انکارنا پذیر است . باتوجه به حجم عظیم وب و اطلاعاتی که روزانه به وب افزوده می شود کاربروب برای پیدا کردن موضوع خاصی در وب با وجود این همه اطلاعات بی پایان دچار مشکل است و پیداشدن موتور های جستجوگر درواقع پاسخ بر این نیاز کاربران است. درSEO سعی براین است که بینندگان بیشتری بااین روش با سایت مورد نظر روبه رو شوند به عبارت بهتر سایت با صفحه ی مورد نظر درصفحه ی نتایج موتور جستجوگر که به کاربر ارائه می شود رتبه ی بالایی کسب کند . هدف نهایی قرار گرفتن در صفحه ی اول نتایج است (نتایج اول تا دهم) و اولویت به نتایج اول تا سوم است .

گذشته از این ها مهمترین نقش SEO در تجارت آنلاین است یعنی جایی که حضور بیننده پر اهمیت ترین موضوع است. شرکت های بزرگ سرمایه گزاری زیادی برای قرار گرفتن سایت شان در لیست جستجوگرهای بزرگ انجام می دهند همین موضوع باعث رونق بازار SEO شده است.

 

چکیده

پیاده سازی الگوریتم FLB

گرید محاسباتی مجموعه ای از منابع نا همگن و پویا که بوسیله یک شبکه به یکدیگر متصل می شوندو کاربران زیادی در مکان های مختلف آنها را به اشتراک می گذارند.اغلب برنامه های کاربردی بوسیله گراف جهت دار بدون سیکل خلاصه می شوندکه رئوس آن کارها و یالهای آن ارتباطات بین کارها را نشان می دهد. که در آن کارها وابسته هستند و بر اساس اولویت باید اجرا شوند به این معنی که در گراف تا والد یک کار انجام نشود فرزند یا فرزندان نباید انجام شوند.

برای اینکه تمام این اصول رعایت شود و از منابع به صورت بهینه استفاده گردد از الگوریتم های زمانبندی استفاده می کنیم.

در اینجا ما ابتدا به بررسی مفهوم گرید وفواید آن وسپس انواع زمانبندی در سیستم های توزیع شده و بررسی برخی از الگوریتم های زمانبندی در کارهای مستقل و وابسته می پردازیم و روشهای زمانبندی گراف برنامه وبعضی از الگوریتم های آنها در محیطهای ناهمگن وهمگن را معرفی می کنیم.سپس الگوریتمFLB راتشریح کردوشبیه ازهای گرید را بررسی می کنیم.

 

واژه های کلیدی

گراف جهت دار بدون سیکل ٬ کارهای وابسته٬ زمانبندی ٬گرید ٬تکثیر.

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 4247
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2926
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 2,391
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 32
  • بازدید هفته : 6,936
  • بازدید ماه : 3,073
  • بازدید سال : 116,986
  • بازدید کلی : 8,295,680
  • کدهای اختصاصی